1 916 läst · 54 svar
2k läst
54 svar
Quiz: Vad kan du om sprängning?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 117 inlägg
Quiz: Vad kan du om sprängning? https://www.byggahus.se/quiz/376-vad-kan-du-om-sprangning
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 078 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Detta var inte mitt område. 😅
Detta var inte mitt område. 😅
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (29%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer (62%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Fanns visst en del att lära. 😅
Fanns visst en del att lära. 😅
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer (62%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 245 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer (61%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 114 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 317 andra personer (87%) som har gjort quizet "Vad kan du om sprängning?"