Nu börjar det sina med strömuttag hos mig. Jag har totalt 3 st som ser ut såhär och som jag därav inte kan använda.
Hittar videos på hur man byter uttag men hittar ingen hur jag ska åtgärda när den hoppat ut?
Dum fråga: men visst är det säkrast att stänga av strömmen till hela lägenheten och sen jobba? Finns ingen risk att få stöt eller liknande om jag stängt av elen i min lägenhet?
Hittar videos på hur man byter uttag men hittar ingen hur jag ska åtgärda när den hoppat ut?
Dum fråga: men visst är det säkrast att stänga av strömmen till hela lägenheten och sen jobba? Finns ingen risk att få stöt eller liknande om jag stängt av elen i min lägenhet?
Det ser då onekligen ut som om uttaget bara satt fast med färgen... Inga skruvar där... Men det finns många experter i forumet så du bör få ett svar .. finns det ingen dosa där bakom?A annaww skrev:Nu börjar det sina med strömuttag hos mig. Jag har totalt 3 st som ser ut såhär och som jag därav inte kan använda.