Mikael_L
B breakman skrev:
GAAAHHH igen, hur lyckas man bygga in en talmeter i väggen?
Haha.
Jag lånade ut min lasermätare till en kompis, när han hade byggt klart så var den helt väck.
Och han är väldigt säker på att han måste ha byggt in den i väggen, och det var för jobbigt att bryta upp så han köpte mig en ny istället.
 
  • Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 7 till
  • Laddar…
galento
Bra polare , finns ju dom som skiter i att lämna tillbaka 👍
 
Maria T
galento galento skrev:
Bra polare , finns ju dom som skiter i att lämna tillbaka 👍
Precis, jag hittade en av mig handskriven lapp från 1980 med texten "kom ihåg att L-e har dina Police-skivor". Ingenting har hänt på återlämningsfronten sen dess.
Å andra sidan har jag två LP med Aston Reimers Rivaler som är namnade "L-e".
 
Mikael_L
I lördags påminde jag faktiskt en vän till mig att jag fortfarande hade 6 st CD-skivor på lån (lånet är sedan många år sedan).
Han meddelade att han fortfarande inte har riktigt saknat dem i och med spotify, och det är ju inte första gången jag meddelat att jag inte har återlämnat dem.

Historien är att det blev en flytt, och de hamnade nog i någon låda som jag fortfarande inte tömt.
Men jag är hyggligt säker på att skivorna finns kvar.

Men det är ju lite gaaahhh över hela situationen, helt klart.
 
  • Älska
Workingclasshero
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Precis, jag hittade en av mig handskriven lapp från 1980 med texten "kom ihåg att L-e har dina Police-skivor". Ingenting har hänt på återlämningsfronten sen dess.
Å andra sidan har jag två LP med Aston Reimers Rivaler som är namnade "L-e".
Du har ”gisslan” alltså. 😄
 
  • Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Maria T
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Du har ”gisslan” alltså. 😄
Ja, eller det är väl Status Quo...
 
  • Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Se upp för the Police...
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Se upp för the Police...
Sting åkte ju runt 87-88med en annan grupp, minns inte namnet, men kan ha varit i dyningarna av åren med "We are the world". Satt på Kastrup och väntade på flyg till USA, när de kommer och sätter sig bredvid. Och Sting var en trevlig person som frågade vart jag skulle och så pratade vi nog i halvtimma. Däremot hade jag svårt att inte fascineras av han med en stor "brädbit" i underläppen.
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Maria T
kashieda kashieda skrev:
Se upp för the Police...
Kan absolut inte säga att ett enda band är min absoluta favorit, men the Police har jag sett på samtliga världsturnéer, när de tillfälligt återförenats (2007) och sen Sting själv ett antal gånger.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Kan absolut inte säga att ett enda band är min absoluta favorit, men the Police har jag sett på samtliga världsturnéer, när de tillfälligt återförenats (2007) och sen Sting själv ett antal gånger.
Vet du vilka det var som Sting åkte runt med när jag träffade på honom.
Något säger mig att det var en grupp från olika länder och ursprung.
 
Maria T
A AndersS skrev:
Vet du vilka det var som Sting åkte runt med när jag träffade på honom.
Något säger mig att det var en grupp från olika länder och ursprung.
Nej, tyvärr, började faktiskt fundera när jag läste ditt första inlägg men kan inte komma på nåt. Han har ju turnerat solo så länge och haft många olika konstellationer av musiker med sig. Han är en otrolig talang både som låtskrivare och musiker, men den coolaste katten i the Police tycker jag är Stewart Copeland. Eller nej förresten, jag kan inte välja.
Basist, batterist, basist, batterist..
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
GAAAAHHHH på jobbet.
"Inget kommer vara installerat innan ni monterat portarna"
Det gällde tydligen inte lysrör, tur att lyften inte var några cm bredare.
Porten är den till vänster i bild, resa upp de 7 meter höga benen var inte helt enkelt.
En ljus arbetsplattform med verktyg och en hjälm under en nyligen installerad lysrörsarmatur med en metallport till vänster och tak på 7 meters höjd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Wow
RoTe och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Annars skulle du ju fått jobba i mörker ... döhhh ... ;)
 
B
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Hej källkritik! Har du letat upp det där är du förstås förmögen att hitta något som inte är en partsinlaga.

Den här typen av bistånd är korruptionsdrivande då det finns arbitrage att sno åt sig mellan det vissa är beredda att betala och det säljarna accepterar att få betalt.
Det var ett djävla tjat om helt irrelevanta saker. Detta var inte vad TS frågade
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Annars skulle du ju fått jobba i mörker ... döhhh ... ;)
Lysrören var inte inkopplade, byggnaden har ingen el än.
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.