7 798 727 läst · 38 174 svar
7799k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 170 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 170 inlägg
Äh, släpp det nu. Vi visar alla att vi är gamla på olika sätt. Jag har riktiga strumpor till shorts och du tycker det där med mobiltelefon är krångligt. Förmodligen läser vi båda menyerna med raka armar när vi vågar oss ut på restaurang också. Inget att göra åt. Fördelen med dina bilder är att vi kan påminna dig när det är dags att ladda telefonen.H Hallerudsbo skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 170 inlägg
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 135 inlägg
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 135 inlägg
Ja gammal möjligt.Hep skrev:Äh, släpp det nu. Vi visar alla att vi är gamla på olika sätt. Jag har riktiga strumpor till shorts och du tycker det där med mobiltelefon är krångligt. Förmodligen läser vi båda menyerna med raka armar när vi vågar oss ut på restaurang också. Inget att göra åt. Fördelen med dina bilder är att vi kan påminna dig när det är dags att ladda telefonen.
Eller så kanske jag bara skärmdumpar snabbt på sida som inte går att spara bilder ifrån vem vet.
Sen att lägga de där sekunderna med att blurra ut skit orkar jag inte bry mig med.
Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete brukar man väl säga.
Och är det då någon som stör sig att de ser min skit i hörnen så kan man faktiskt scrolla vidare det är genialiskt här.