7 794 429 läst · 38 159 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 877 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 877 inlägg
Fel del av forumet för debatt om det här i humorhörnan, men vilket fordon enskilda individer behöver i enskilda situationer är inte bevis åt något håll i den här frågan. Det viktiga är vad vi gör på lite större statistiskt urval. Politiker som säger att vi som grupp behöver flyga mindre kommer till exempel behöva flyga mer än genomsnittspersonen för att kunna utföra sitt arbete, jag ser inget som helst konstigt med det.H Hallerudsbo skrev:
Humorn är väl att en del korkade personer som tror sig vara bättre än andra skrattar åt lösningar på problem när de själva inte ens har tillräcklig förståelse för att problemet finns.
Det är både roligt och sorgligt när folk tror sig vara smarta genom att göra sig dumma.
Lite som när plattjordare skrattar åt bilder på jorden från rymden och tycker att alla som tror att det är riktiga bilder är korkade.
Men jag har aldrig varit ett fan av lyteskomik så av den anledningen skrattar jag inte åt t ex han som bor i Hallerud.
Det är både roligt och sorgligt när folk tror sig vara smarta genom att göra sig dumma.
Lite som när plattjordare skrattar åt bilder på jorden från rymden och tycker att alla som tror att det är riktiga bilder är korkade.
Men jag har aldrig varit ett fan av lyteskomik så av den anledningen skrattar jag inte åt t ex han som bor i Hallerud.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
Eftersom du frågar så snällt så antar jag att det är uppriktigt menat och svarar med ett uppriktigt svar:H Hallerudsbo skrev:
Håll i dig, för nu blir det både röda och gröna ringar!
Röd ring är det jag i mitt inlägg menar är skit, som man bör undvika.
Grön ring är det som ska vara humor, det vill vi ha (även om jag i detta fall inte tyckte detta var speciellt kul heller )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sen gäller det att ha tungan i rätt mun så man inte råkar kapa för mycket:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Med hopp om mer humor per scrollad centimeter
//Marine
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 135 inlägg
Men uff det där var väl inte länkat material?13th Marine skrev:Eftersom du frågar så snällt så antar jag att det är uppriktigt menat och svarar med ett uppriktigt svar:
Håll i dig, för nu blir det både röda och gröna ringar!
Röd ring är det jag i mitt inlägg menar är skit, som man bör undvika.
Grön ring är det som ska vara humor, det vill vi ha (även om jag i detta fall inte tyckte detta var speciellt kul heller )
[bild]
Sen gäller det att ha tungan i rätt mun så man inte råkar kapa för mycket:
[bild]
[bild]
Med hopp om mer humor per scrollad centimeter
//Marine
Var uppladdade bilder.
Var det inte att det var bättre att länka?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
Det är korrekt, det viktiga är att undvika skiten runt om.H Hallerudsbo skrev:
Jag tänker inte gå in på de tekniska detaljerna eftersom du nog inte egentligen är intresserad av det, så jag tänker att vi nog inte kommer längre här och avslutar med en bild:
Logga in
Skapa konto
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 135 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland