422 798 läst · 12 985 svar
423k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag har en relaterad fråga, så jag flikar in i den här tråden istället för att skapa en ny. Kan man brygga öl på tujor? Jag behöver något att bjuda grannen på efter att jag råkade kapa deras häck, men ölen var slut på systemet efter att någon tydligen hade fyllt en pool. Som av en händelse har jag nu en massa tujagrenar över och tänkte att man kanske kan göra något av dem.
Ja visst alla sätt o ha ihjäl sin granne är bra sätt❤️M mrsnhp skrev:Jag har en relaterad fråga, så jag flikar in i den här tråden istället för att skapa en ny. Kan man brygga öl på tujor? Jag behöver något att bjuda grannen på efter att jag råkade kapa deras häck, men ölen var slut på systemet efter att någon tydligen hade fyllt en pool. Som av en händelse har jag nu en massa tujagrenar över och tänkte att man kanske kan göra något av dem.
Är dom rakt kapade, kanske sänksåg... med skena?M mrsnhp skrev:Jag har en relaterad fråga, så jag flikar in i den här tråden istället för att skapa en ny. Kan man brygga öl på tujor? Jag behöver något att bjuda grannen på efter att jag råkade kapa deras häck, men ölen var slut på systemet efter att någon tydligen hade fyllt en pool. Som av en händelse har jag nu en massa tujagrenar över och tänkte att man kanske kan göra något av dem.
Ett högt staket mot grannen så inte dom höga elpriserna blåser inM mrsnhp skrev:Jag har en relaterad fråga, så jag flikar in i den här tråden istället för att skapa en ny. Kan man brygga öl på tujor? Jag behöver något att bjuda grannen på efter att jag råkade kapa deras häck, men ölen var slut på systemet efter att någon tydligen hade fyllt en pool. Som av en händelse har jag nu en massa tujagrenar över och tänkte att man kanske kan göra något av dem.