En jordfräs. Räknas det?
 
  • En jordfräs med en röd Honda-motor, kopplad till ett fordon, som används på en jordig mark för bearbetning av jorden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
klaskarlsson och 9 till
  • Laddar…
Såklart!
 
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Blev en Skil Bordsåg nu när de fick in dem på lager igen ,, 😀
 
  • Gilla
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
D Deltidslantisen skrev:
Intressant modell, vad är det för någon?
En Kellfri av något slag... Kan vara bra, kan vara skräp. Dock ovanligt med denna typ av bogserad jordfräs. Har bara kraftuttag fram på min traktor, så det är svårt att få till någonting annat.

Säljaren hintade om att de inte tillverkas i detta utförande längre pga säkerhetsskäl. Huruvida det är riktigt eller ej kan jag inte svara på.

Motorn är från början en 6.5hk kines. Nu är det en 11hk japan.
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Lite restprodukter kom hem idag. Det var spännhylsorna jag var ute efter, original reservdelar till OFSE1000/OFSE2000, men de är samma som till Elu/Dewalt. 6mm & 8mm till lillfräsen och 12mm & troligen 1/2" till storfräsen. Som bonus en bitshållare med snabbfäste som visade sig passa perfekt till Milwaukee/Copco skruvdragare.
Och så några adaptrar till hålsågar samt stämpel till nibbler.

/Höghus

Olika AEG- och Atlas Copco-reservdelar inklusive spännhylsor, bitshållare, adaptrar och distansbrickor ligger på ett bord. Engångsförpackningar i olika storlekar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Närbild på rosa/ svart borrmaskin med lite slitage och med ett tillbehör monterat framtill, står på beige yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Tillägg till leksakshörnan
 
  • Senco AC4504 låg decibel oljefri luftkompressor, kapacitet 4 liter, 0,33 hp, 28 l/min vid 6 bar, placerad på ett bord vid ett fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Putte G... och 7 till
  • Laddar…
Oskick Oskick skrev:
Tillägg till leksakshörnan
Hittat något bra pris?
 
Oskick Oskick skrev:
Tillägg till leksakshörnan
vad använder du en sån liten kompressor till?
är det för att pumpa däck osv eller klarar den byggarbeten?
 
O oliven1 skrev:
vad använder du en sån liten kompressor till?
är det för att pumpa däck osv eller klarar den byggarbeten?
Mest för att skjuta dyckert med.
Småjobb
 
Redigerat:
Fick idag ett paket med en ny kabelskalare/skaltång eller vad det nu kallas.... som blir en ordentlig uppgradering mot vad jag haft.


Knipex PreciStrip16
 
  • Knipex PreciStrip16, en svart och röd kabelskalare, placerad på ett vitt underlag. Verktyget är inställt för att klämma och skala kablar effektivt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
F_man och 7 till
  • Laddar…
Investerade i ett kap- och gerbord inför kommande panelande från Jula för 999kr. Helt ok för priset och gillar att den har hjul så jag kan gå tillbaka ner med den till verkstaden enkelt, det är en 70-80 meter. Kap- och gerbord med hjul står på en gräsmatta, med flera hus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trycklös och 5 till
  • Laddar…
Gloria FoamMaster tryckspruta FM 10 och en låda Wago 221-413 kopplingsklämmor på en svart yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Några av prime dealsen kom idag👌
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 5 till
  • Laddar…
Totte_S
En ganska rimligt beg. betongblandare blev dagens ena inköp 😁
Det andra en snygg trädgårdskran i mässing hittades på loppis, tung rackare som verkar tät. Med gängor också, har nån äldre med konisk slangnippel, men den törs jag nog bara köra som vattenplask i fågelbadet.
Begagnad orange betongblandare står på gräsmatta vid en grönsaksodling täckt av skyddsnät.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gammaldags trädgårdskran i mässing med gängor ligger på en trädgårdsbänk av trä, grus syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.