Två män grillar i trädgårdar separerade av staket, en med rolig förklädeskreation, ölburk i hand.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
när jag använde ladda upp knappen ovan fungerade allt som det skulle 🤔
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Oj!
Går in på sidan i webbläsaren på datorn och möts av ett helt nytt utseende. Inte enbart till det bättre i mitt tycke.
Saknar väldigt panelen till vänster där det fanns snabba genvägar till det mesta, typ bevakade trådar osv.. Nu är det ytterligare ett klick bort.

Hemsida för Byggahus.se på en datorskärm, med olika artiklar, inlägg och en nyhetssektion synlig. Nytt utseende med borttagen vänsterpanel för snabb åtkomst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Är det bara jag eller blev sidan väldigt smal med senaste uppdateringen?

Tecknad bild av två män som grillar i en trädgård. En man vänder sig bakåt för att se den andra mannen som har en dryck i ena handen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
MultiMan
Ja, det verkar bli ytterligare "mobile first". Enbart nackdelar för de som primärt använder sidan aktivt på stor datorskärm.
 
  • Gilla
cpalm och 5 till
  • Laddar…
Sen upplever jag att eftersom toppmenyn numera är vit så "försvinner" den in i webbläsarens menyer.
Innan när den var grön var den en tydlig avdelare.
 
  • Gilla
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
Min spontana tanke....
If I aint broken... dont fix it
 
  • Gilla
cpalm och 8 till
  • Laddar…
K
13th Marine 13th Marine skrev:
Sen upplever jag att eftersom toppmenyn numera är vit så "försvinner" den in i webbläsarens menyer.
Innan när den var grön var den en tydlig avdelare.
Håller helt med
 
  • Gilla
Trappa och 1 till
  • Laddar…
Det är också tråkigt att toppmenyn försvinner när man rullar ner.
När jag ska läsa mina bevakade trådar behöver jag alltså ett extra klick för att komma åt dem över huvud taget, och när jag läst den första behöver jag rulla upp lite så att toppmenyn över huvud taget ska bli synlig igen, därifrån gå till bevakade trådar och välja nästa.
Förut såg jag alla olästa bevakade trådar direkt till vänster, ganska många fler moment nu således.
 
  • Gilla
Trappa och 4 till
  • Laddar…
A Alexn72 skrev:
Min spontana tanke....
If I aint broken... dont fix it
En kvinna i en uniform märkt med "Scottish SPCA" ler och tittar upp på en pelikan som står på ett bord i en veterinärklinik eller djurskyddsanstalt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Håller med flera andra, synd att menyn till vänster försvann. Jag kommer missa att kolla bevakningar med det nya upplägget.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Nej nej nej nej!!! menyn i toppen rör sig upp och ner då jag scrollar!!! Detta är något jag hatar så innerligt på webbsidor. Och nu finns det en meny som inte försvinner upp då jag scrollar ner. Jag vill inte den ska lämna flytandes på skärmens topp hela tiden. Vill bara den ska lämna vid sidans topp och scrollar jag ner åker den upp med sidan.... Säg det finns nån inställning för detta...
 
  • Gilla
Genomklok och 3 till
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Ja, det verkar bli ytterligare "mobile first". Enbart nackdelar för de som primärt använder sidan aktivt på stor datorskärm.
Fan vad jag hatar mobiler! Tycker de borde förstöras ibland.
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
H henche skrev:
Håller med flera andra, synd att menyn till vänster försvann. Jag kommer missa att kolla bevakningar med det nya upplägget.
Exakt så, nu får man ingen överblick och "nyttan" är att att 50% av skärmbredden inte används. Men jag hoppas detta var ett ofrivilligt misstag.
 
För mig som har en "ultrawide" Sony-telefon som primär enhet att kolla BH på så är den nya designen kanon!

Gillar att menyn däruppe dyker upp direkt, så man slipper scrolla upp för att uppdatera "senaste" inläggen...

Smaken är som baken alltså... 😂
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.