7 795 077 läst · 38 160 svar
7795k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Tvättmaskinernas hemliga liv!
Det måste vara fler som undrar än jag.
Förutom deras favoritsysselsättning - att trolla bort ena strumpan av ett par ...
...så har de annat underligt för sig.
Nyss tömde jag en maskin, precis allt utom 2 små strumpor hade maskinen lagt in i ett påslakan.
Så i detta påslakan låg alltså förutom diverse annat tvättgods ett lakan och ett påslakan till.
I detta påslakan låg det sen ytterligare strumpor och underkläder.
Rena rama ryska dockan ...
Jag som tycker det är lite lagom krångligt att få in täcket i ett påslakan, men maskinen stoppar glatt in allt i ett påslakan så fort man vänder bort blicken .. 😓
Det måste vara fler som undrar än jag.
Förutom deras favoritsysselsättning - att trolla bort ena strumpan av ett par ...
...så har de annat underligt för sig.
Nyss tömde jag en maskin, precis allt utom 2 små strumpor hade maskinen lagt in i ett påslakan.
Så i detta påslakan låg alltså förutom diverse annat tvättgods ett lakan och ett påslakan till.
I detta påslakan låg det sen ytterligare strumpor och underkläder.
Rena rama ryska dockan ...
Jag som tycker det är lite lagom krångligt att få in täcket i ett påslakan, men maskinen stoppar glatt in allt i ett påslakan så fort man vänder bort blicken .. 😓
Och så måste man ta en extra sköljning för det längst in fortfarande är klibbigt av tvättmedel... Påslakan med dragkedja är det enda som hjälperMikael_L skrev: