418 244 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Va? Nej! Sånt gör man inte själv. Alla kan inte mecka med sina bilar och utföra avancerade reparationer som detta eller skifta till vinterhjul och än mindre till sommarhjulen. Jag vänder mig till en allverkstad i närheten. De annonserar sina tjänster på en handskriven skylt på trottoaren ”Vi byter olja och spolar vätska på din bil medan du väntar”.FredrikR skrev:
Allts sånt måste in i ägandekostnaden!
Framgår det någonstans vad för typ av vätska som spolas på? Kommer den som ett moln?P Pin skrev:Va? Nej! Sånt gör man inte själv. Alla kan inte mecka med sina bilar och utföra avancerade reparationer som detta eller skifta till vinterhjul och än mindre till sommarhjulen. Jag vänder mig till en allverkstad i närheten. De annonserar sina tjänster på en handskriven skylt på trottoaren ”Vi byter olja och spolar vätska på din bil medan du väntar”.
Allts sånt måste in i ägandekostnaden!
Jag funderar på att köpa en ny grill, gasol verkar trevligt och lättanvänt men grannen tvärsöver gatan säger att det är inte bbq, att det inte smakar grillat och att man måste ha en Kamado.
Hur ska jag tänka, jag vill ju så klart att mina hotdogs och flintastekar ska smaka grillat?
Hur ska jag tänka, jag vill ju så klart att mina hotdogs och flintastekar ska smaka grillat?
Jag vet inte men litar på killarna. Moln är det om du väljer till tvätt. För övrigt ännu en post i ägandet där gemene man inte kan utföra det enligt serviceboken. De kan även göra invändig rekond inklusive doftgran.FredrikR skrev:
Engångspall eller ris och grenar eldas lämpligen i en hög på tomten tills lämplig glödhög uppnås, bjud gärna över grannen/grillsnobben på en pilsner under tiden.FredrikR skrev:
Har du flyttat till Solsidan?FredrikR skrev:
Alltså du har väl inte tänkt köpa någon liten fjuttig gasolgrill. Mycket bättre med en ordentlig kolgrill
https://www.chron.com/news/houston-...ls-world-s-largest-mobile-smoker-15101817.php
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.chron.com/news/houston-...ls-world-s-largest-mobile-smoker-15101817.php