Düsseldorff
Bananskalare Bananskalare skrev:
Di gifte dig, sen köpte ni där du skulle visa upp dina skills efter att plöjt den här tråden
Så när det var dags så snubblade du på mattkanten. De Då sa du några mindra valda ord till nya livspartner Nästa du minns är att du låg ihop pusslad på sjukan
Nästa gång du säger några välvalda kolla att människan inte har som hobby att krossa ben.med tårna

Upps förlåt du kanske sa det i förtroende?
Jag förstår inte ett ord av det du skriver. Är du skåning?

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vänder
En full skåning?

• Haha
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Behöver akut hjälp! Kan inte komma in i mitt källarförråd. Det är typ gunnebo-stängsel och clas olson-hänglås. Jag har pianotråd, amfetaminpåverkad medhjälpare, avbitare och fisherman's friend. Hur tar jag mig snabbast in?

• Wow
  • Älska
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Jag måste säga att oavsett vad som hänt måste ni i första hand tänka på grannsämjan. Ta inte upp frågan själv, och om grannen för det på tal håll med hen. Relationen med andra är värd så mycket mer än att ha rätt. ❤️

• Gilla
  • Älska
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Düsseldorff
P Pin skrev:
Jag måste säga att oavsett vad som hänt måste ni i första hand tänka på grannsämjan. Ta inte upp frågan själv, och om grannen för det på tal håll med hen. Relationen med andra är värd så mycket mer än att ha rätt. ❤️
Kul men jag måste in i förrådet för behöver beckna minst 5 rödingar till midnatt, annars är det klippt

Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Behöver akut hjälp! Kan inte komma in i mitt källarförråd. Det är typ gunnebo-stängsel och clas olson-hänglås. Jag har pianotråd, amfetaminpåverkad medhjälpare, avbitare och fisherman's friend. Hur tar jag mig snabbast in?
Ring mäklare!

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
S Sona2012 skrev:
Ring mäklare!
Aldrig! 😡

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Fungerar wifit?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Den som tänker efter får hoppa från Västerbron
Nej.

Kul men jag måste in i förrådet för behöver beckna minst 5 rödingar till midnatt, annars är det klippt
Läs bygg-APA, där hittar du svar på allt gällande hus.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Läs bygg-APA, där hittar du svar på allt gällande hus.
Jag saknar läscertifikat, måste jag gå ingenjörsutbildning innan jag läser?

• Ledsen
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Det stavas faktiskt med h. Clas Ohlson alltså. Inte undra på att du inte kan öppna låset.

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det stavas faktiskt med h. Clas Ohlson alltså.
Det får man väl inte påpeka?

• Älska
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det får man väl inte påpeka?
Jo det är ett egennamn. Dubbelkolla med Daniel om du inte tror mig.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nu vet jag inte, men vilken Daniel syftar du på?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.