1 264 läst · 2 svar
1k läst
2 svar
Var i (södra) Stockholmsområdet kan man köpa väteperoxid över disk?
Jag gjorde en ökenvandring häromdagen i jakt på väteperoxid. Hittade inte på Biltema, Bauhaus, Rusta, Apoteket eller Flügger och ser inte att det finns på Bauhaus, Julas eller K-rautas hemsidor heller. Jag skulle vilja köpa någon liter för att bleka gulnad plast. Jag ser att det finns på nätet men blev irriterad av dyra expeditions- och fraktavgifter.
Någon som vet?
Helst 12% väteperoxid.
Någon som vet?
Helst 12% väteperoxid.
Bästa svaret
https://nasvensson.woody.se/innemil.../fargtillbehor/vateperoxid-nitor-12-blekmedel
Sju flaskor i lager på Djupåsvägen i Huddinge enligt sidan. Kan möjligen vara läge att ringa och kolla dock, har för mig att de lämnade Woody-gruppen för ett tag sedan och blev förvånad nu när jag googlade och såg att de ändå ligger på deras server.
Sju flaskor i lager på Djupåsvägen i Huddinge enligt sidan. Kan möjligen vara läge att ringa och kolla dock, har för mig att de lämnade Woody-gruppen för ett tag sedan och blev förvånad nu när jag googlade och såg att de ändå ligger på deras server.
Liknande trådar
-
Är det okej att lägga 100 mm Isodrän delvis för golvvärme i källare?
Isolering -
Vilken fönsterleverantör inklusive montageservice rekommenderas i södra Stockholmsområdet?
Fönster & Dörrar -
Bergvärme i södra Skåne.....
Värmepumpar -
Var hyra kraftfull jordfräs i södra Storstockholm?
Trädgårdsmaskiner -
Tips på grävare Huddinge/södra Stockholm
Referenser Hantverkare & Entreprenörer