P Pin skrev:
Kränkningen sker när du ska jungfrukontrollera jungfruns kön.
Sexuellt/ biologiskt eller psykologiskt/ juridiskt?????

S Sona2012 skrev:
Sexuellt/ biologiskt eller psykologiskt/ juridiskt?????
Fråga någon annan, jag har aldrig kontrollerat.

P Pin skrev:
Linolja måste det vara
Jag har hört att det är farligt.

P Pin skrev:
Fråga någon annan, jag har aldrig kontrollerat.
Du får skriva till Västra Götalands hovrätt och fråga hur man ska kontrollera jungfruars kön och vilken typ
av kön, sexuellt/ biologiskt eller psykologiskt/ juridiskt??? Men var säker på att de använder rätt, en tillförlitlig bok som förklarar definitionen av kön...

S Sona2012 skrev:
Du får skriva till Västra Götalands hovrätt och fråga hur man ska kontrollera jungfruars kön och vilken typ
av kön, sexuellt/ biologiskt eller psykologiskt/ juridiskt??? Men var säker på att de använder rätt, en tillförlitlig bok som förklarar definitionen av kön...
Vad har Vänstra Rätten med detta att göra?

S Sona2012 skrev:
Hur kan ett juridiskt kön vara jungfruligt?

Unikt namn
P Pin skrev:
Hur kan ett juridiskt kön vara jungfruligt?
Vill bara påpeka att vem som helst får kalla sig juridiskt kön. Men advokatiskt kön är en skyddad benämning och det borgar så klart för högre kvalité.

Det är bara kön som inte håller måttet som förblir juridiska.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Vill bara påpeka att vem som helst får kalla sig juridiskt kön. Men advokatiskt kön är en skyddad benämning och det borgar så klart för högre kvalité.

Det är bara kön som inte håller måttet som förblir juridiska.
Det är för väl att advokatens kön är skyddat. Finns tillräckligt redan.

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
I dagens jämlika värld så handlar det inte om kön utan om vad man själv betecknar sig.

Jag känner att jag är en banan. Därför är jag en banan det har politikerna bestämt.
Det var jobbigt när jag kände att jag var äppelmos. Eller kände verkligen som jag. Sen kom katten.....

Bananskalare Bananskalare skrev:
I dagens jämlika värld så handlar det inte om kön utan om vad man själv betecknar sig.

Jag känner att jag är en banan. Därför är jag en banan det har politikerna bestämt.
Det var jobbigt när jag kände att jag var äppelmos. Eller kände verkligen som jag. Sen kom katten.....
Bananen sjäklbetecknar sig

P Pin skrev:
Det är för väl att advokatens kön är skyddat. Finns tillräckligt redan.
Han har väl könet skyddat ifall han får sparken

P Pin skrev:
Bananen sjäklbetecknar sig
Självbefläckar, menar du?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Självbefläckar, menar du?
Ja men får man skriva så enligt reglerna!

P Pin skrev:
Ja men får man skriva så enligt reglerna!
Får-man? Skriv ull som vEttiGa mäNnisKor!

kashieda kashieda skrev:
Får-man? Skriv ull som vEttiGa mäNnisKor!
Får-man? Vad är det för dagisstavning? Fårman heter det väl. Mycket skrik och lite ull, kärring.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.