417 900 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Säkerställ att ongera som det uttalas i dessa trakter inte har några dolda fel innan du använder dem i fasta installationer. Notera också att du bör använda dubbla spännband om du använder soptunnan som takbox och förvarar dem i den under färd.A anis16 skrev:
Soptunna är knappast fast installation ens om du spänner fast den med dubbla spännband.3umblebee skrev:
Långburk borde funka minst lika bra som betong om inte grannarna eller deras ongar tittar för djupt i tunnan, dessutom tror jag att sopgubben blir gladare
Men.... Ska de verkligen vara glada under arbetstid?F fribygg skrev:
Det
Du har en poäng, men i mitt fall står tunnan ofta i solen tills den plockas upp och en pissvarm burk kan ha motsatt effekt. Behövs bygglov för att koppla AC till soptunnan? Undrar också om det går att få utskänkningstillstånd till sin soptunna utan att installera stekbord.F fribygg skrev:
Vintertid är det värmer det bra med något varmt att dricka3umblebee skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Du har fel.
Jag tänker inte citera ett specifikt inlägg, för ni har fel allihop.
Jag tänker inte citera ett specifikt inlägg, för ni har fel allihop.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Det var ett bövla citerande här, då!
Jag har rätt.
Och reglar är för fuskbyggande veteraner. Proffs använder bjälkar. Vid behov stockar.
Jag har rätt.
Och reglar är för fuskbyggande veteraner. Proffs använder bjälkar. Vid behov stockar.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Så himla taskigt!
Bara för det ska jag gå och fortsätta med med trallen på mitt nya trädäck. Jag använder montagelim, supersmidigt. Ska bara vänta på att det slutar regna först.
Bara för det ska jag gå och fortsätta med med trallen på mitt nya trädäck. Jag använder montagelim, supersmidigt. Ska bara vänta på att det slutar regna först.
Amatör, proffs åker hem och tar helg om det regnar efter frukost på fredagar.SågspånPappspikEternit skrev:
Trall och trädäck är för övrigt så 2022, bättre och billigare att du hukar dej en stund på sparken medans sommaren går över.