Titta, ännu än tråd för TS blivit ivägskrämd.
Vet hut, man ska stryka medhårs vet ni väl!?

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Helt klart parkslide som skjutit fart i form av stora djur.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Kallar ni mig troll lämnar jag tråden! Och anmäler till Marlene Dietist att ni kan äta skit. Stäng forat.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Helt klart parkslide som skjutit fart i form av stora djur.
Sliddjur kan du vara själv

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Kallar ni mig troll lämnar jag tråden! Och anmäler till Marlene Dietist att ni kan äta skit. Stäng forat.
Var helt säker på att allt var stängt, men...

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Men är den långa halsen egentligen en mast?
Har dom ett ordentligt gomsegel då❓

Nu har jag inte läst vad som postats på ett tag och tänker inte göra det heller utan går direkt på att attack mot för ämnet totalt irrelevanta saker gällande vad jag antar har sagts! 😠😠😤😤

Nej ni har alla fel! På någon sida någonstans läste jag rubriken till ett inlägg som jag kanske tycker är bättre och är nu expert!

Dessutom!
FredrikR FredrikR skrev:
Titta, ännu än tråd för TS blivit ivägskrämd.
Det blir mycket lättare att förstå vad du menar om du har bilder som visar hur TS är ivägskrämd!

• Gilla
HenrikHuslöse och 5 till
  • Laddar…
4774
3umblebee 3umblebee skrev:
Nu har jag inte läst vad som postats på ett tag och tänker inte göra det heller utan går direkt på att attack mot för ämnet totalt irrelevanta saker gällande vad jag antar har sagts! 😠😠😤😤

Nej ni har alla fel! På någon sida någonstans läste jag rubriken till ett inlägg som jag kanske tycker är bättre och är nu expert!

Dessutom!

Det blir mycket lättare att förstå vad du menar om du har bilder som visar hur TS är ivägskrämd!
😄

Dessutom!

Jag tycker många skribenter ger en väldigt målande bild av sin fråga.
Vad är nästa steg? Ladda om en beskrivande oljemålning?
Som den här skribenten gjort
https://www.byggahus.se/forum/threads/gaaaahhhh.378591/post-3725650

• Wow
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
P Pin skrev:
troll troll troll trippel troll... men inte lyssna på gammalt groll

blackarrow blackarrow skrev:
Jag tycker många skribenter ger en väldigt målande bild av sin fråga.
Vad är nästa steg? Ladda om en beskrivande oljemålning?
Som den här skribenten gjort
[länk]
Du behöver särskilt tillstånd för att beskriva vad du menar med en oljemålning.

Läs gärna den här texten som jag inte alls editerat från jordbruksverkets hemsida.

"Det är länsstyrelserna som håller utbildningarna för användning av oljemålning som exempel i forumtrådar. Jordbruksverket ansvarar för utbildningarna för användning av oljemålningar som förklaring vid löneföhandling med din arbetsgivare. Efter avslutad utbildning, kan du ansöka om tillstånd att använda oljemålningar hos den myndighet som höll kursen, förutsatt att du fyllt 18 år. Läs mer information under rubriken Ansök om tillstånd för att använda oljemålning."

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Du behöver särskilt tillstånd för att beskriva vad du menar med en oljemålning.

Läs gärna den här texten som jag inte alls editerat från jordbruksverkets hemsida.

"Det är länsstyrelserna som håller utbildningarna för användning av oljemålning som exempel i forumtrådar. Jordbruksverket ansvarar för utbildningarna för användning av oljemålningar som förklaring vid löneföhandling med din arbetsgivare. Efter avslutad utbildning, kan du ansöka om tillstånd att använda oljemålningar hos den myndighet som höll kursen, förutsatt att du fyllt 18 år. Läs mer information under rubriken Ansök om tillstånd för att använda oljemålning."
Skulle man kunna komma runt myndighetskravet genom att använda oljefria kritor 🖍️ ?
Annars tycker jag det behövs ett förenklat avbildningskörkort för privatpersoner så vi slipper Länsstyrelsens krångel.

Skulle man kunna komma runt myndighetskravet genom att använda oljefria kritor 🖍️ ?
Annars tycker jag det behövs ett förenklat avbildningskörkort för privatpersoner så vi slipper Länsstyrelsens krångel.
Kanske, men jag skulle kolla med försäkringsbolaget om försäkringen täcker skadan då inte fackman har utfört arbetet.

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Kanske, men jag skulle kolla med försäkringsbolaget om försäkringen täcker skadan då inte fackman har utfört arbetet.
Ingen ide om falckman som är inblandad, då täcker inga försäkringar..

Stämmer, arbetet kan utföras med kritor förutsatt att det övervakas av någon som ännu inte börjat grundskolan. De flesta känner någon i en sådan position men det finns kommunala och privata organisationer kallade förskolor som ofta kan hyra ut kompetens. Bara att skicka in en skriftlig ansökan i fingerfärg för en offert, kontakta gärna flera förskolor för att kunna jämföra offerter då många i den branschen ofta helt saknar verklighetsförankring.

A anis16 skrev:
Det heter fackperson!!!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.