Husägare
· Skåne
· 1 470 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Saknas det en sprint i hålet?
Protte
Protte
Krångla inte!S sepani skrev:
Du köper ett nytt för mellan 150-250kr på Biltema. Beroende på om du vill ha litet solitt gummihjul, eller ett större däck med luft.
Produkter som diskuteras: "gängstången"
Gängstänger
Gängstänger, även kända som ankarstänger, är långa metallstänger med gängade ändar som används för att sammanfoga material eller för fixering i konstruktioner av betong, murverk och trä.
Läs mer
Är faktiskt beredd att hålla med. Köpte ett sådant luftfyllt först. Men det var punktering, efter bara ett halvår. Sen stod kärran tom i någon vecka. Sen skulle jag försöka laga punkteringen. Men redan då hade däcket spruckit. Då köpte jag det mindre solida däcket istället, vilket har fungerat bra iallafall.M MagHam skrev:
Jag tänker mig nog ett punkteringsfritt...vart hittar jag ett rejält sådant...?A AG A skrev:Är faktiskt beredd att hålla med. Köpte ett sådant luftfyllt först. Men det var punktering, efter bara ett halvår. Sen stod kärran tom i någon vecka. Sen skulle jag försöka laga punkteringen. Men redan då hade däcket spruckit. Då köpte jag det mindre solida däcket istället, vilket har fungerat bra iallafall.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Hjälpmedelscentralen, lilla hjulet på rullstolar.
Har bytt på min pirra och det funkar bra.
Men det är overkill på en släpvagn, kör med massivplasthjul.
Protte
Har bytt på min pirra och det funkar bra.
Men det är overkill på en släpvagn, kör med massivplasthjul.
Protte
Det punkteringfria från Biltema känns riktigt robust . Jag har haft det i drygt 2 år på en lite större släpvagn. Den har fått utstå ganska mycket stryk, utan att gå sönder. Sen är ju inte 179kr särskilt dyrt heller.S sepani skrev:
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Rätt färg till lagad vägg
Färg, Måla & Tapetsera -
Råd på plåtslagarverktyg till vettiga priser?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vad är bästa tillvägagångssätt att laga sprickor i putsen på mitt stall?
Fasad -
Hur går jag tillväga för att laga sprickorna
Färg, Måla & Tapetsera -
Går detta att laga? Ska jag anmäla till hantverkaren?
Fönster & Dörrar