417 990 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Lite kärlek ifrån Ernst😍så du inte behöver missbruka byggmax reklamblad😬S Saelen skrev:Att följa den här tråden är som att kolla på porr.
Jag menar, det dyker upp bilder på Ernst med ojämna mellanrum. Det är som att följa en tågkrock live i slow motion.
Man känner sig smutsig och besudlad på samma gång. Som att bli påkommen av svärorm under ivrigt självbefläckande. Som att ruska tupp till Byggmax sida om vindskiveplåtar, som att smiska ’Stora hemskheten’ på Granngårdens sida om pellets. Som att flå göken till Clas Ohlsons sida om gaspatroner. Som att gnugga biskopen till Dollarstore… valfri sida
Så nu kan moderskeppet stänga tråden, lägga in en sista länk till Slayers återförening och så göra redirect av alla kommande försök till inlägg, till Alfredos profil.
Är det fler som gillar K-pop? Jag älskar koranska och kulturen runt de. Bim bim bap e mycke bättre än be bop och Gagnef style.
Nu undrar jag om de finns nå yngre förmågor här med bra sångbröst som vill ha hjälp å kvala in på Mello nästa år. Bara inga politiska texter, utan bara en lättsam koranska. E du androgyn inget problem. Sedan blir det final året efter bortom både Karakorum och karaokerum.
Både nord och sydkoraner är välkomna. Svara med bild.
Nu undrar jag om de finns nå yngre förmågor här med bra sångbröst som vill ha hjälp å kvala in på Mello nästa år. Bara inga politiska texter, utan bara en lättsam koranska. E du androgyn inget problem. Sedan blir det final året efter bortom både Karakorum och karaokerum.
Både nord och sydkoraner är välkomna. Svara med bild.