Hej Bullen
Har några vita fuskskinnstolar där en stol blivit färgad av ett par svarta billiga fuskskinnbyxor. Hur f.n får man bort den svarta färgen?
Jag har försökt med vanish, klorin, ättiksprit och yes diskmedel. Inget verkar bita vare sig med hushållspapper, scotch-svamp eller microfibertrasa.
Har någon ett bra "husmorsknep"? Kemisk ren bensin, aceton, lacknafta, sprit?
Bilden kanske inte visar så mycket men det går att skönja.
Har några vita fuskskinnstolar där en stol blivit färgad av ett par svarta billiga fuskskinnbyxor. Hur f.n får man bort den svarta färgen?
Jag har försökt med vanish, klorin, ättiksprit och yes diskmedel. Inget verkar bita vare sig med hushållspapper, scotch-svamp eller microfibertrasa.
Redigerat:
Många sorters smuts är fettlösligt. Stryk på matolja och tvätta sedan efter någon timme med diskmedel ochch vatten.
Medlem
· Sverige
· 5 253 inlägg
Intressant. Var hittar men denna magiska nanosvamp, finns det någon länk till dessa produkt?
Medlem
· Sverige
· 5 253 inlägg
Men här har vi ju uppenbarligen någon som fått framång med en viss produkt. Vilken produkt, är min fråga. Man får såklart tusentals träffar på "mirakelsvamp"... det fattar väl ni alla?
https://amzn.eu/d/80nWWK5
Jag gillar Amazon, så har fri frakt, men dessa hittar du överallt
Jag gillar Amazon, så har fri frakt, men dessa hittar du överallt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
K Kvisthberg skrev:
Har du provat med olja? Hur gick det?Putten skrev:Hej Bullen