418 149 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Nej, då rimmar det inte.
(Eller menar du rimmade fläskkotletter...?)
(Eller menar du rimmade fläskkotletter...?)
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Inga större problem, förutom att de flesta dvärgar jag känner inte trivs på 'fel sida Atlanten' som de säger. De upplever sig utsatta för dålig behandling i Little China.
Dessutom föredrar jag europeiska lastbilar med synkad växellåda.
Dessutom föredrar jag europeiska lastbilar med synkad växellåda.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Sisu? Är det finska för "Jag rullar"? Lastbilar brukar heta något i den stilen. Alternativt namnet på svenska landskap på latin. Jag har kört lastbilar där det har stått "Skåne" på latin i grillen, funkade bra rent tekniskt, men kändes lite konstigt för mig som smålänning.
Klart dvärgarna har gröna ögon. Lysande dessutom. Hur ska de annars se något nere i sina gruvgångar?
Klart dvärgarna har gröna ögon. Lysande dessutom. Hur ska de annars se något nere i sina gruvgångar?
Nä det betyder typ kampvilja och det behöver man när man kör Sisu.SågspånPappspikEternit skrev:Sisu? Är det finska för "Jag rullar"? Lastbilar brukar heta något i den stilen. Alternativt namnet på svenska landskap på latin. Jag har kört lastbilar där det har stått "Skåne" på latin i grillen, funkade bra rent tekniskt, men kändes lite konstigt för mig som smålänning.
Jag trodde dom hade röda ögon. Bäst dom aktar sig för Lo Pan då.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder