1 795 051 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Ingen plugg dit jag var och tjejen jag frågade var även osäker på om de hade fått några.
Kollade både ute i butiken samt vid kassorna.
Däremot blev det gatewayen samt en lampa som man kan "experimentera" lite med och kanske ge bort.
Kollade både ute i butiken samt vid kassorna.
Däremot blev det gatewayen samt en lampa som man kan "experimentera" lite med och kanske ge bort.
I mitt närområde är det tyvärr folk som åker och köper allt som är löst under vissa kampanjer.P PsychoCheF skrev:
"matfynden" är generellt utplockat av vissa restauranger 10:00 på måndagar (de går dit halva personalen med en kundvagn var)
Och varit med om att man fått in verktyg till torsdagsrean som varit slut halvtimme efter öppning när jag åkt förbi i samband med att jag åkt till jobbet.
De borde verkligen införa "max två" och koppla de bästa erbjudandena till lidl"appen".
Iofs har jag sett att fler och fler saker kopplas till "kuponger" i appen. Så det har vi väl hamstrarna att tacka för
Nåja. Rant off
Bra att smartahemgrejjerna fungerar bra för ni som testar, Så ska jag provhandla om jag ser dem.
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Inte mycket av smartprylarna tillgängliga idag :/
Grenuttag fanns samt några få lampor och gateways. Såg inte röken av pluggar, floodlight eller led-strip så det blev bananer istället..
Grenuttag fanns samt några få lampor och gateways. Såg inte röken av pluggar, floodlight eller led-strip så det blev bananer istället..
Fanns inga pluggar hos oss end måndag fm. Köpte ett startkit för att testa lite med. Har köpt någon plugg på rea förut. Enligt tjejen som hade packat upp hade dom fått ganska få grejor och hon var osäker på om dom hade fått några pluggar alls.
https://www.lidl.se/p/forvaringslaador-3-pack/p10010063?pageId=10038605&tabCode=Next_Sales_WeekJocce81 skrev:
Ser som dom börjar säljas imorgon.