1 025 läst · 10 svar
1k läst
10 svar
Badrumsfläkt med konstant fläktläge sökes
Har en Fresh intellivent 1.0 som ej går att sätta på konstant högsta läge, för det är en jävla skitfläkt. Någon som kan rekommendera en badrumsfläkt som går konstant och suger ut riktigt mycket luft.
Har en sommarstuga på 100kvm som vi hyr ut konstant. Ofta sex personer i stugan.
Har en sommarstuga på 100kvm som vi hyr ut konstant. Ofta sex personer i stugan.
Produkter som diskuteras: "intellivent"
Badrumsfläkt Intellivent S Fresh
Komplett frånluftsfläkt
1 719 kr inkl moms
Läs mer
En riktig kanalfläkt går inte att få dit? Helt andra flöden med en sådan nämligen.
Pax och deras 00-modeller är helt dumma, Fresh Kanalfläkt ID D125 har högt flöde men kanske inte heller passar, Fresh 125 har skapligt flöde också.
Pax och deras 00-modeller är helt dumma, Fresh Kanalfläkt ID D125 har högt flöde men kanske inte heller passar, Fresh 125 har skapligt flöde också.
Du pratar med en som inte kan någonting. Jag vet inte vad en kanalfläkt är.Purre skrev:
Produkter som diskuteras: "badrumsfläkt"
Badrumsfläktar
Bra ventilation behövs i badrum och våtrum för att slippa fuktskador, mögel och kallras. Badrumsfläktar drar effektivt ut den fuktiga och förbrukade luften ur ditt hem och håller husets våtutrymmen friska och fräscha.
Läs mer
Det skrev han väl inte? Varför skulle inte en badrumsfläkt vara tillräckligt?Roga1337 skrev:
Jag skulle kunna komplettera med en köksfläkt som suger konstant..
Får väl ringa o prata med ett ventilationsföretag. Köksfläktarna är akit eller för dyra (de med konstant drift).Roga1337 skrev:
Finns ingen badrumsfläkt med konstant Max-drift heller. Fattar inte att bara jag har detta problem
Jo det gör det och jag har gett förslag på det.A Anvandarnamn_ skrev:
- Pax Viaduct
- Pax Levante 00
- Pax Passad 00
- Fresh ID
- Fresh S125
- Fresh 100
Produkter som diskuteras: "Fresh S125"
Badrumsfläkt S125 Fresh
Grundmodell utan styrning
595 kr inkl moms
Läs mer
Enligt Fresh 2.0 manualen så väljer man hastighet av konstantdriften med Speed-knaparna…vet dock inte vilket maxflöde som går att välja i detta läge. ((Dessutom verkar den även kunna hamna i konstantdrift enligt Felsökningsguiden😉
https://fresh.se/Image/GetDocument/sv/288/008630-c_manual_intellivent_nordic.pdf
https://fresh.se/Image/GetDocument/sv/288/008630-c_manual_intellivent_nordic.pdf