GAAAAHHHHH!!!!!!!!!
Skulle precis slå på motorvärmaren till maskinen för å ploga, då går strömmen......
/W
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
GAAAAAAAAH fick hälla ljummet vatten på laddluckan på bilen som inte gick upp..

Var inte luckan som fryst utan själva "låsploppen." säger som Rocky Skitbil

Tur att man var hemma så man slapp ta fram "brandslangen" 🤪
 
  • Haha
galento
  • Laddar…
GAAAAHH!
Skottade av det som måste skottas för ett par timmar sen i tron att det skulle vara lugnt en stund. Inte fan...
Snötäckt uppfart på natten, med lyktor, bil och träd, i tyst villaområde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blir sinnessjuk av det här snöandet! GAAAAHH!
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
cpalm och 4 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH!
Skottade av det som måste skottas för ett par timmar sen i tron att det skulle vara lugnt en stund. Inte fan...
[bild]
Blir sinnessjuk av det här snöandet! GAAAAHH!
Ingen mängd att prata om här, men allt som kom samlades utanför min ytterdörr, 41 cm på trappan. Ett snöigt hus med istappar, belyst gångväg, tidig kväll, vinterdekorationer, hemtrevlig atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
Tokslut
  • Laddar…
GAAAHHHH!!! Vad svårt att inte skratta åt eländet man ser på de senaste kommentarerna. Måste ju vara fel på en! Måste söka hjälp åt skadeglädjen. GAAAAAHHHH!!!!
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Skönt att man har goda grannar som skottar åt en när vi är iväg på skidsemester.
Vi brukar skotta åt varandra på gatan vid behov, ffa det äldre paret som inte riktigt orkar själva
Övervakningskamera visar en snötäckt utomhusmiljö på kvällen med en parkerad bil och gatubelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
GladanS och 11 till
  • Laddar…
Det är skottår i år.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Bästerortarn och 7 till
  • Laddar…
Dag två med 40 graders feber, gaaahhh!
 
  • Ledsen
Klass0n och 8 till
  • Laddar…
Snö GAAAHHH igen.
Skottade en parkeringsruta går. Grannen, pensionär, har åkt idag, borstat av all snö på bilen utan att skotta bort den, sen ställt tillbaka bilen på min skottade ruta 🤬
 
  • Ledsen
  • Arg
  • Haha
cpalm och 4 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH 2
Telefonen ringde non stop på hemresan (2,5 tim) så jag glömde stanna o tanka.
Läser att det ska bli -17 i morgon bitti, och det finns inte diesel nog för att starta värmaren ☹️
 
boschkenta
GAAAAHHHH för corona och de som så nonchalant skiter i allt och går runt och sprider skiten. Inte roligt när ens 1åring har det.
 
  • Arg
  • Ledsen
Klass0n och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH, och snyft.
Gjorde ett par ärenden idag och tog min Volvo S70 som inte varit använd sedan dagen före nyår.
Gick ut för att sätta i sladden till motor- och kupevärmare och ser att den sitter i...
Nästan 3 veckor med snudd på 2 kW dygnet runt, januariräkningen kommer att bli all-time high!

Passar perfekt dessutom med en tvättstuga som jag håller på att renovera efter en mindre vattenskada.
Väntar på samtal från försäkringsbolaget om de kan ta något av den kostnaden, annars får väl katten sluta äta oxfile...
 
  • Wow
  • Gilla
  • Ledsen
HenrikHuslöse och 8 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
annars får väl katten sluta äta oxfile...
Hoppas det inte är så illa! 😢😉
 
  • Gilla
  • Haha
tergo och 1 till
  • Laddar…
S
Gaaahhh! Mikrovågsugnen har glömt bort hur lång en sekund är. Den räknar jättelångsamt.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Fartland och 5 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
GAAAAHHHH, och snyft.
Gjorde ett par ärenden idag och tog min Volvo S70 som inte varit använd sedan dagen före nyår.
Gick ut för att sätta i sladden till motor- och kupevärmare och ser att den sitter i...
Nästan 3 veckor med snudd på 2 kW dygnet runt, januariräkningen kommer att bli all-time high!

Passar perfekt dessutom med en tvättstuga som jag håller på att renovera efter en mindre vattenskada.
Väntar på samtal från försäkringsbolaget om de kan ta något av den kostnaden, annars får väl katten sluta äta oxfile...
Men bilen var nog varm och torr i alla fall.
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.