S Saelen skrev:
Jag brukar satsa på demoex.

Hursom...

Min balrog fryser. Kan jag få förslag på hur den ska värmas upp?
14 flak varmboga

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Varmboga smakar ju fanimig skit...
Balrog blir arg.
Balrog sprutar eld på husse.
Husse sur (och lätt brännskadad)

Så, andra förslag?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R
S Saelen skrev:
Balrog blir arg.

Så, andra förslag?
Nu är ju Balrog varm efter att sprutat eld på husse..

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Balrog blir arg.

Så, andra förslag?
Vargjakt i fotdjup snö kan jag erbjuda nu när den skitsmakande varmbogan redan gjort nytta och balrogen är uppvärmd och lätt eldsprutande.

R Rejäl skrev:
Nu är ju Balrog varm efter att sprutat eld på husse..
Tänk att mitt förslag funkade så bra, det hade man väl aldrig trott?

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Vargjakt i fotdjup snö kan jag erbjuda nu när den skitsmakande varmbogan redan gjort nytta och balrogen är uppvärmd och lätt eldsprutande.
Få vara rädd om våra vargar dom är en del av vårat ursprungsfauna..

S Saelen skrev:
Min balrog fryser. Kan jag få förslag på hur den ska värmas upp?
Inga problem för en Balrog, sen kan den nog sätta fyr på grannens uthus för extra värme.

• Eldig scen med en silhuett av vad som ser ut som Baphomet-huvud och horn omgivet av flammor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jag brukar satsa på demoex.
Är det bra? Många andra vill ju ha nytt och fräscht där inte hundratals andra varit och kladdat på rattarna med sina bara händer.

R
F fribygg skrev:
Är det bra? Många andra vill ju ha nytt och fräscht där inte hundratals andra varit och kladdat på rattarna med sina bara händer.
Men en ny modell har inga kunskaper om män, en välinoljad lätt använd har helt andra kunskaper om vad en man behöver😉🤩

Sååå, ni tänker orent… Fy på er! Det var självfaaaaallet inte baktanken… :D

Men ni nämnde grannens uthus och jag tror minsann att herr Balrog ska få bränna bort hönshuset som sticker in på min tomt. Med lite tur kanske tjälen smälter så att jag kommer åt den märkliga kabel som ligger där och som kommer från mitt fasadmätarskåp och som jag inte vet vad det används till. Kan det vara en gemensamhetspump utan servitut?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Sååå, ni tänker orent… Fy på er! Det var självfaaaaallet inte baktanken… :D

Men ni nämnde grannens uthus och jag tror minsann att herr Balrog ska få bränna bort hönshuset som sticker in på min tomt. Med lite tur kanske tjälen smälter så att jag kommer åt den märkliga kabel som ligger där och som kommer från mitt fasadmätarskåp och som jag inte vet vad det används till. Kan det vara en gemensamhetspump utan servitut?
Bra att du inte tror att jag hade några tankar med varmbogan iaf;)

Det svarta som går ut ur ditt fasadmätarskåp är säkert bara ett glömt lakrissnöre eller vattenslang, alltså inget du som amatör ens ska försöka komma åt eller åtgärda utan bara låt vara.
Tag istället ut glädjen i förtid över utsikten du kommer att få när hönshuset är borta och förvånas inte om grannen småningom kommer placera en laddstation för sina elfordon på platsen, kanske kommer det bli mycket tystare och skönare i grannskapet sen när han kan ladda billigt och inte behöver varmköra sin gamla diesel.

Redigerat:
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Men, jag vill ju inte se grannen alls…
Funderar snarare på att kapa den del av hönshuset som sticker in på min tomt och täcka med en OSB-skiva som balrogen sen kan få grilla lite för bättre hållbarhet.

Nu har era goda idéer renderat i arbete så balrogen har blåst bort snö och tjäle och visst, låg det inte en skarvsladd där…

Följde sedan sladden bakåt till fasadskåpet och insåg att den jäveln har klippt plomberingen, kopplat in sig på L2-fasen och så lött ihop plomberingen efteråt. (Upplevt i verkliga livet)

Nu är ju frågan; hur kan jag hämnas på bästa sätt?

En ide är ju att koppla in en glimtändare i serie så att det liksom blir en strobeffekt i hönshuset. Å andra sidan, hur fan kommer hönsen bete sig då?

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Funderar snarare på att kapa den del av hönshuset som sticker in på min tomt och täcka med en OSB-skiva som balrogen sen kan få grilla lite för bättre hållbarhet.
Sänksåg. Gärna med skena.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
HeJ! En tomt o bygge för några åt sedan, har problem med djur på tomten, typ rådjur o räv,, anser att detta är ett dolt då vi inte såg sådant då, hur stämmer man grannarna då djuren kommer från deras marker, harä ve problem med deras löv från deras träd.. !! ?? 😀

/Goerana

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:

Nu har era goda idéer renderat i arbete så balrogen har blåst bort snö och tjäle och visst, låg det inte en skarvsladd där…

Följde sedan sladden bakåt till fasadskåpet och insåg att den jäveln har klippt plomberingen, kopplat in sig på L2-fasen och så lött ihop plomberingen efteråt. (Upplevt i verkliga livet)

Nu är ju frågan; hur kan jag hämnas på bästa sätt?

En ide är ju att koppla in en glimtändare i serie så att det liksom blir en strobeffekt i hönshuset. Å andra sidan, hur fan kommer hönsen bete sig då?
Du måste ju gå ut och vända kabeln. Alltså flytta den delen som sitter i ditt skåp till hönshuset och delen i hönshuset till ditt skåp så att elen går åt andra hållet. Då har du nog snart fått tillbaka din el.

Hämnas nu inte på hönorna dom är oskyldiga det är ägarens fel. Men grillad kyckling är ju gott.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.