417 990 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Det lokala gatuköket är bäst, men kolla så deras fritös uppfyller utsläppskraven för minst Euro 5, så ska du se att det går fint! Luktar gott också.F fribygg skrev:
Vanlig spillolja från motorer är bättre att olja in sitt trädäck med. Det där trädäcket du inte behöver bygglov för och som grannen är så sur för.
SågspånPappspikEternit skrev:Sluta proxy-kränk mig nu. Någon som har en kränkthetsrapport jag kan fylla i?
Inte ska du väl orsaka irritation hos dina stackars grannar? Det räcker väl med att de dör som flugor när du eldar med ved? De ska väl inte behöva stå ut med en tändkulemotor som dunkar och puffar? Jag föreslår att du kopplar ihop drivlinorna från 18 dieselbilar och kör vedklyven med dem som kraftkälla. Dieselbilar ska vara bra för luftkvaliteten, har jag läst på många ställen här på forumet! Speciellt 18 stycken, kom ihåg det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Jag vet inte hur man eldar i en sådan så det kan jag inte skaffa.F fribygg skrev:
Jag brukar slå vedklabbarna mot yxan tills dom går sönder. Om man inte svär tillräckligt så kan ju folk tro att man är lat.
Det är ett evigt jomsande om bygglov i den här tråden. Vad ska man ha det till❓SågspånPappspikEternit skrev: