418 112 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Mycket har jag blivit kallad men det är första gången jag blir kallad fransos.T TypRätt skrev:
Det är en Zetor även om den är i vägen så är den så vacker att alla vill stanna och se på den.
Det är bra att du väljer att tala ut! Fransos är inget att skämmas för även om jag förstår att det kan kräva lite bearbetning. Men du, man väljer inte sina föräldrar och även med de absolut sämsta förutsättningarna i livet finns det en och annan som klarat sig riktigt skapligt! Ge inte upp! Vi finns här om du behöver någon att dela en balrog med eller bara vill prata! ❤️N Niq skrev:
Du vet inte så mycket om Zetor hör jag. Min är byggd i det gamla hederliga Tjeckoslovakien. Där gick nog enkelhet och funktion före allt annat. Den är byggd som en stridsvagn med precision som bara en gammal jänkare med 1tums tolerans kan bli avundsjuk på.P Pin skrev:
Den har överlevt 2 björkar som blåste ner över den
Du är välkommen hit att grilla några belryg och dricka okänt antal fredagslångburk. Så kan vi schluddra tillsammans en stund om varför man inte får välja sina föräldrarAlfredo skrev:Det är bra att du väljer att tala ut! Fransos är inget att skämmas för även om jag förstår att det kan kräva lite bearbetning. Men du, man väljer inte sina föräldrar och även med de absolut sämsta förutsättningarna i livet finns det en och annan som klarat sig riktigt skapligt! Ge inte upp! Vi finns här om du behöver någon att dela en balrog med eller bara vill prata! ❤️
Jaha Slovenien, gamla Jugoslavien. Är det Z som i Zastava? De gör ju fina pickor också.N Niq skrev:Du vet inte så mycket om Zetor hör jag. Min är byggd i det gamla hederliga Tjeckoslovakien. Där gick nog enkelhet och funktion före allt annat. Den är byggd som en stridsvagn med precision som bara en gammal jänkare med 1tums tolerans kan bli avundsjuk på.
Den har överlevt 2 björkar som blåste ner över den
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder