F fribygg skrev:
Jag har aldrig kommit på tanken att skicka sprit, men prova att fylla en sån där gratis låda från posten med Ukraina
tillverkad dricka och skicka dit, då ger det ju minst dubbel effekt och dessutom bidrar du rejält till vår svenska statskassa.
Några Molotov cocktails till så har dom snart jagat ut Ryssland.

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Ajajaj! Det finns dock alltid chans att göra om och göra rätt, inte mata Roffe mer nu, det kommer inte sluta lika bra nästa gång...

Vad gäller eldandet, är det såna som du som dödar söta hundvalpar och balrogan, och dessutom är såna som du trolig orsak till att någon skitunge rivit bort "Godkänd av Greta"-dekalerna från 17 av mina dieselbilar. (Den 18:e stod i garaget som jag eventuellt byggt enligt en alternativ tolkning av tomtgränsens sträckning.)
Byt till en Marauder så behöver du bara en bil
Svart pansrat militärfordon med stora hjul, gallerskydd vid fönstren, och robust kaross.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här kan du se provkörningen

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Grillade balrog igår
Bränd fisk på blommigt tallrik.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Wow
13th Marine och 4 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Är du korrekt CE märkt eller skall du uppdateras med ett klistermärke?
Självklart har jag korrekt CE-tatuering! Skulle inte ens våga tända ett stearinljus utan den!

• Gilla
Robert-san01 och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Grillade balrog igår
[bild]
Grillat ögonlock? Gott!

• Gilla
  • Wow
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Grillat ögonlock? Gott!
Ja med senap

Alfredo Alfredo skrev:
Självklart har jag korrekt CE-tatuering! Skulle inte ens våga tända ett stearinljus utan den!
Kolla så du inte fått en China Engeneering gnuggis!

10min med en Festool Rotex 150 på högsta fart och Rubin 80 bekräftar.

Düsseldorff
Tjäna! Behöver hjelp . Hadde hantverkare här som gjorde saker och dom tog för mycke betalt !!! Hur mycke ska det kosta med hantverk?? Tjenner mej lurad!! 😡😡😡

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hadde hantverkare här som gjorde saker och dom tog för mycke betalt !!!
Vad hade ni avlatat?
Hur mycke ska det kosta med hantverk??
Vad hade ni avlatat?
Tjenner mej lurad!! 😡😡😡
Vad hade ni avlatat?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Kolla så du inte fått en China Engeneering gnuggis!
Kan det vara därför det rök och blixtrade lite sist jag kopplade något... 🤔🤔🤔 Ja inte så lite faktiskt...

Industriskorsten släpper ut rök, miljöförorening, industriell anläggning, kontrast mellan rök och ren ånga.
Skapa konto

• Wow
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Tjäna! Behöver hjelp . Hadde hantverkare här som gjorde saker och dom tog för mycke betalt !!! Hur mycke ska det kosta med hantverk?? Tjenner mej lurad!! 😡😡😡
Ja det är för mycket alla hantverkare är skurkar som tar för mycket betalt. Dom borde jobba gratis åt alla privatpersoner för alla vet ju att företagen oavsett storlek badar i pengar

• Gilla
Düsseldorff och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan det vara därför det rök och blixtrade lite sist jag kopplade något... 🤔🤔🤔 Ja inte så lite faktiskt...

[bild]
Ser ut som när jag tänder i vedspisen

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ser ut som när jag tänder i vedspisen
Visst är det härligt med riktig surved. Hela grannskapet får mysa i de fantastiska aromerna! Här snackar vi kollektiv myseldning när den är som bäst och där alla inkluderas! Finns det någon bättre gemenskap?

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Vad hade ni avlatat?
Vad hade ni avlatat?
Vad hade ni avlatat?
Inget lr vi snackade över en öl o han sa allt va grönt och nu e jag lurat!! Skulle kosta bara vanligt nu e det 100 han sa allt va grönt juu !! 😡😡😡 Kan man anmäla polisen???

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Visst är det härligt med riktig surved. Hela grannskapet får mysa i de fantastiska aromerna! Här snackar vi kollektiv myseldning när den är som bäst och där alla inkluderas! Finns det någon bättre gemenskap?
Man kan ha en brasa på gården och grilla belryg tillsammans.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.