M MLindstrom skrev:
Dagens lunch presenteras av Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st. 70 % ord.pris.

Edit: hos Bauhaus Bromma för den oinvigde.
Väldigt bra pris!

Ingen i gruppen som bor i närheten och ska neråt i landet den närmaste tiden? 😄
 
M MLindstrom skrev:
Dagens lunch presenteras av Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st. 70 % ord.pris.

Edit: hos Bauhaus Bromma för den oinvigde.
Fan..nu måste man kanske åka dit....


/Jocce
 
C Chentin skrev:
Väldigt bra pris!

Ingen i gruppen som bor i närheten och ska neråt i landet den närmaste tiden? 😄
Jag bor i Stockholm, ska se om jag hinner dit i helgen....


/Jocce
 
Jag tar en för laget och åker dit till öppning imorrn.
PMa ev. beställningar som önskas. Kan hämtas i Huddinge men skickas ej.
 
  • Gilla
Chentin och 2 till
  • Laddar…
A
M MLindstrom skrev:
Japp!

[länk]

[länk]

Kostar att ligga på topp 🙈
😀Blir ju många då då jag haft förmågan att finna storpack av sorterna som går mest - inte riktigt förstått grejen att släpa med tio sorters skruv när man behöver en sort men alla är ju olika
 
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Fick du igenom köpet till det priset? För nu står det att den kostar 21 115 kronor istället för 22 853 kronor.
Japp. Men den är fortfarande på väg; ligger på PostNords terminal men skall levereras ut på måndag.

Jag tittade på Prisjakt när det begav sig såg då och att den då hade legat på det låga priset sedan- ungefär 24 oktober hos Duab. Tittar man nu, så är det mellan den 17 och 31 oktober som den var nedsatt hos Duab.

Den var även nedsatt hos Duab under slutet av 2018 och en bra bit in på 2019 och en stund under 2020 verkar det som.
2018: https://www.facebook.com/DUABHUSET/photos/superkampanjspara-över-10-000-när-du-köper-en-metabo-bordcirkelsåg-ts-36-18-ltx-/2286300324745412/

De bör väl ha sållt en del under de två veckorna i år, vad vet jag. Det var en ren slump att jag såg den, när jag landade i "Duab Deals" efter att ha letat efter en 18V Metabo borrrhammare.

Om man är sugen och inte har bråttom, så kan man fråga Duab om/när de kommer ha ett liknande erbjudande, är själv nyfiken på hur det kommer sig att de kan gå ned så mycket. Först tror jag att sågen var ren 36V, men att de sedan gjorde om den för två seriekopplade 18V. Kanske var 2018 års kampanj en slags introduktion av 2x18V och att den nu är på väg att ersättas av något annat. I alla fall låter mer än 50% rabatt lägre än deras inköpspris, så det bör ha varit någon kampanj som Metabo själva var involverade i (eller kanske en utförsäljniing inför en uppdaterad modell?).
 
Redigerat:
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
Tips till er som letar efter en svarv 😎.

[länk]
Är det en sån man gör Formel 1 bilar i? :)
 
  • Haha
sblixten
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Är det en sån man gör Formel 1 bilar i? :)
Bara ratten. Till resten av bilen krävs det rejäla grejor. 😂
 
Det där är roliga maskiner, körde en del Storebro STB2000 i min ungdom.
 
G Greger_08 skrev:
Tips till er som letar efter en svarv 😎.

[länk]
Kanske ett fynd. Synd man varken har pengarna eller platsen. Lite intressant från auktionsbeskrivningen:

"Inte startad eller funktionstestad. (Det finns ingen ström i lokalen)

Observera!
Det krävs behörig elektriker för nedmontering."
Är väl inget konstigt i sak men såg lite kul ut.
 
  • Haha
  • Gilla
Utsliten och utdömd och 1 till
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Är väl inget konstigt i sak men såg lite kul ut.
Jo lite konstigt är det allt! 🤔
 
ullberg
Kanske inte verktyg men om någon ändå ska och fynda på Bauhaus Bromma och har en passade robotgräsklippare verkar detta vara ordentligt nedsatt

Reklamskylt för garage till robotgräsklippare, prissänkning, 9,95, lagerrensning. Lådor med produkter i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/U
 
  • Gilla
Victorwarn och 1 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Kanske inte verktyg men om någon ändå ska och fynda på Bauhaus Bromma och har en passade robotgräsklippare verkar detta vara ordentligt nedsatt

[bild]

/U
9,95kr eller 995?
Har inget Bauhaus eller hornbach i närheten. Men varje gång jag har vägarna förbi så har de aldrig några bra readeals. Tänk om man kunde ha lite tur någon gång!
 
ullberg
Jag tror/tolkade som 9.95, de hade ett helt berg av dem och kombinerat med off season är det kanske mer ett sätt att slippa fylla en skräpcontainer vid flytten..
 
  • Gilla
Hep
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.