Cheesen
Jag har ju ständig koll på wera eftersom jag vill ha en cyklop på annons... Det här är inte weran jag söker men priset är okej,
https://amzn.to/4611yyG
Wera verktygssats med bits och hylsnycklar ordnade i kompakt fodral, 39 delar innehållande skruvmejsel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Visst var det typ den här som var i julklaendern för nått år sen?
 
  • Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
M
T trycklös skrev:
Det är du inte ensam över, lättare att göra fynd på bauhaus/hornback/valfritt gubbvaruhus än på auktion :D

(inte ett dugg bitter över att ha blivit överbjuden med nästan 200% på auktion nu på morgonen :D :D )
Auktioner är helt meningslöst att lägga tid på, folk verkar ha alldeles för mycket pengar att spendera.
Jag har sålt flera saker på Tradera för mer än vad jag gett för dem på Amazon och då får köparen dessutom betala frakt!
 
  • Gilla
Fredrik- och 5 till
  • Laddar…
ullberg
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har ju ständig koll på wera eftersom jag vill ha en cyklop på annons... Det här är inte weran jag söker men priset är okej,
[länk]
[bild]
Visst var det typ den här som var i julklaendern för nått år sen?
En så omfattande sats har mig veterligen inte varit med i kalendrarna, jag har bara de senaste kanske 5 åren och definitivt inte då (dessutom är 39 delar lite mycket givet antalet dagar fram till jul)

Med det sagt är det en helt ok sats, blir kanske lite klumpig men trevlig att ha till hands. Jag köpte den via tips i denna tråd sommaren 2022, då definitivt billigare än detta pris (vet inte hur kampanjrabatten fördelades mellan artiklarna) men vi har ju hög inflation….
Faktura för verktygsset levererad av Amazon, totalt 692,19 kr från juli 2022.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/U
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
ullberg ullberg skrev:
En så omfattande sats har mig veterligen inte varit med i kalendrarna, jag har bara de senaste kanske 5 åren och definitivt inte då (dessutom är 39 delar lite mycket givet antalet dagar fram till jul)

Med det sagt är det en helt ok sats, blir kanske lite klumpig men trevlig att ha till hands. Jag köpte den via tips i denna tråd sommaren 2022, då definitivt billigare än detta pris (vet inte hur kampanjrabatten fördelades mellan artiklarna) men vi har ju hög inflation….
[bild]

/U
Ja priserna har ju gått upp en del sista året på verktyg... Det är oerhört tydligt när man kolla på saker man köpt ifjol och kollar priserna nu.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har ju ständig koll på wera eftersom jag vill ha en cyklop på annons... Det här är inte weran jag söker men priset är okej,
[länk]
[bild]
Visst var det typ den här som var i julklaendern för nått år sen?
Testa beställa via Amazons egen app och ange koden "APP100" Står att rabattkoden endast funderar första gången man beställer via appen, men fungerade för mig även om det inte är första app-beställningen. Koden fungerar även på annat där Amazon står som säljare (och fraktar).
 
  • Gilla
Fredrik- och 2 till
  • Laddar…
engs
Solvskaftet Solvskaftet skrev:
Raaco handybox för 599 kr som medlem.
[länk]
Oj, vilken prisökning det måste ha varit på dessa? Runt 600 var ordinarie för bara några år sen har jag för mig. Sen kunde man hitta de för under 500 på rea.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Solvskaftet Solvskaftet skrev:
Raaco handybox för 599 kr som medlem.
[länk]
Gah. Jag är ju bra sugen på den där, men som engs säger här ovan...den har blivit dyr...


/Jocce
 
479 kr gick de loss på våren 2021 på Classes motsvarande kampanj så en 25% prisökning
 
  • Ledsen
Jocce81 och 1 till
  • Laddar…
Dagens lunch presenteras av Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st. 70 % ord.pris.

Edit: hos Bauhaus Bromma för den oinvigde.
 
  • Gröna förvaringslådor staplade på pall, plastinpackade, "GET IT DONE" slogan, lagermiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Verktygslådor i grönt på display i lagerlokal, kartong med reklamtryck, "ESSBOX ORIGINAL", industriomgivning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gröna förvaringsboxar i en kartong, "ESSBOX Mini", i en butik med byggmaterial. Reklamtryck med person som arbetar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Dagens lunch presenteras av Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st. 70 % ord.pris.

Edit: hos Bauhaus Bromma för den oinvigde.
Utan skruvar?
 
  • Haha
TCG
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Dagens lunch presenteras av Essve original och mini (tomma) för 212 kr respektive 174 kr/st. 70 % ord.pris.

Edit: hos Bauhaus Bromma för den oinvigde.
Satan vad bra pris....synd man bor för långt ifrån🤓
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Satan vad bra pris....synd man bor för långt ifrån🤓
Fast jag kan tycka att ordinarie pris är direkt hutlöst för en reklamväska... Detta pris känns mer rimligt!
 
  • Gilla
cpalm och 5 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Japp!

[länk]

[länk]

Kostar att ligga på topp 🙈
Ok, då kan jag sitta lugnt. Har ett par av de gamla plåtlådorna och det räcker för mig. Men med skruv i hade det varit najs.

Oavsett detta, tack för rapporteringen från Bauhaus!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.