Alfredo Alfredo skrev:
”mina egna erfarenheter av IKEA Vinterkall.” Så det så!
37% föredrar sommarkall medan bara 29% vill ha ständig vinterkall.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
37% föredrar sommarkall medan bara 29% vill ha ständig vinterkall.
På IKEA vill jag ha köttbullar, fanns inte det som alternativ? Varken kött eller vego?
Hur bra är du på procent, undrar jag, det blir inte ens 100? Har du druckit tillräckligt många långburk för att det ska bli 100% än?

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Är det för tidigt att köpa Balrog? Räckvidd?
Jag har läst att det är köer vid utfordringsställena, framförallt längs vägen upp till Sälen, på sportlovet.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Starta en egen tråd istället för att åka snålskjuts på den här!

• Älska
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Starta en egen tråd istället för att åka snålskjuts på den här!
Nej

• Arg
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Slå aldrig en balrog! Fråga mig inte hur jag vet!
Man får aldrig slå någon.
Hur vet du ❓

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Köpte ett hus i skogen men hittar det inte, räknas det som dolt fel?
Finns mycket dolt i skogen

N Niq skrev:
Finns mycket dolt i skogen
Js, men det är känt att de är dolda.

Hur bra är du på procent, undrar jag, det blir inte ens 100? Har du druckit tillräckligt många långburk för att det ska bli 100% än?
Det krävs 20 Pripps Blå 5,0 för att komma upp i 100% och eftersom jag är på jobbet är jag nog inte klar förrns framåt lunch

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har läst att det är köer vid utfordringsställena, framförallt längs vägen upp till Sälen, på sportlovet.
Släpp lös dom i skidbacken så kan dom jaga sina egna dvärgar. Det aktiverar dom också så dom sover gott sedan

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Det krävs 20 Pripps Blå 5,0 för att komma upp i 100% och eftersom jag är på jobbet är jag nog inte klar förrns framåt lunch
Rekomenderade inte Socialstyrelsen 2 kortburkar istället för varje långburk? Du får nog räkna med sen lunch eller övertid...

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Jag förstår att man måste göra saker man inte tycker om på jobbet ibland. Men att dricka pripps blä måste väl ändå räknas som tortyr.

Om du byter till Norrlands dynamit behöver du inte lika många burkar. Fast det smakar knappt märkbart bättre

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
På IKEA vill jag ha köttbullar, fanns inte det som alternativ? Varken kött eller vego?
Räknas inte alla köttbullar som är gjorda av växtätare som vego❓

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Räknas inte alla köttbullar som är gjorda av växtätare som vego❓
Vegofredag?

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Vegofredag?
I Ikea restaurangen. Månne dom är med white guide eller var det red ❓ kommer inte ihåg vilken av alla restaurangguider man skulle följa nu när man inte får gula sidorna hemlevererad.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.