417 990 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Jag brukar använda en tvåpolig stickpropp. Den ger vanligtvis tillräckligt med el. Man kan ha skenan på noll, det brukar jag ha, men man kan också vinkla skenan och ha den på andra nummer. Bara man får bort tvättsvampen från huset.T Tamak skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Nu har jag inte heller läst hela tråden, och definitivt inte trådstarten, men du har fel. Per definition.Henningelvis skrev:
Att det blåser ner björkfrön på ditt aspesttak är INTE (icke sa Nicke, glöm det, det är kört) dolt fel! Däremot kan du reklamera sänksågen till återförsäljaren eller anmäla till ARN och/eller hänga ut återförsäljaren här - om du är missnöjd med den.
Alternativt kan du limma på en Ernst-logga på sänksågen och sälja den dyrt till en kvinna 55+. De äääälskar Ernst!
Sänksåg funkar jättedåligt att ta bort björkfrön medSågspånPappspikEternit skrev:Nu har jag inte heller läst hela tråden, och definitivt inte trådstarten, men du har fel. Per definition.
Att det blåser ner björkfrön på ditt aspesttak är INTE (icke sa Nicke, glöm det, det är kört) dolt fel! Däremot kan du reklamera sänksågen till återförsäljaren eller anmäla till ARN och/eller hänga ut återförsäljaren här - om du är missnöjd med den.
Alternativt kan du limma på en Ernst-logga på sänksågen och sälja den dyrt till en kvinna 55+. De äääälskar Ernst!
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg