418 200 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Ska du verkligen köpa den där? Ser ut att vara kinaskräp. Tvivlar på att du får tag i reservdelar när du behöver dem om 20-25 år. Sen är nog all dokumentation på mazarin så jag hoppas du behärskar språket.N Niq skrev:
Nej jag skulle satsa på något tyskt. Busch, Mälle eller Semen är mina förslag.
Om jag själv skulle satsa är det alltid Semen. Inget jävla kinesiskt fyra små sädesslag. Vild havre ska det helst vara. Man får passa sig för vild svin pest bara. NÖFF. Och oönskade bullar i ugnen.Alfredo skrev:
Språket fixar man ju lätt med något översättningsprogram. Achtung är ju tyska för tuning har jag lärt mig tex.Alfredo skrev:
Är faktiskt dom tyska dvärgarna bäst på den här sortens smide❓
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Om du köper från Kina istället så blir det hela mer exotiskt. Men ofta ganska risigt...
Tycker kineserna är pionjärer. De vågar utveckla saker. Klockan kommer vara mycket lättare att bära med sig. Eftersom de vågar testa och använda tunnare plåt Dessutom blir mycket lättare att handskas med.
😋😊😅
Tycker kineserna är pionjärer. De vågar utveckla saker. Klockan kommer vara mycket lättare att bära med sig. Eftersom de vågar testa och använda tunnare plåt Dessutom blir mycket lättare att handskas med.
😋😊😅
Du menar att dom kinesiska dvärgarna gör roligare saker❓Bananskalare skrev: