Hej! Ni som kan och vet, finns det något värde i dessa? Eller kan jag skrota det?

Vad är dem värda? 750l 2st

• Ett utrymme med två gula varmvattenberedare, rörledningar och en stängd vit dörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild av panninstrumentbräda med termometer, tekniska specifikationer, och företagslogotyper.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Femhundring (upp till en tusing) styck kanske, det handlar ju om hur många galna hemmafixare det finns i närområdet. Hade de haft vv-slinga hade de varit värda mer.

Med tanke på att de kostar från 18kkr nya så har definitivt ett värde.

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
En ny kostar 20 papp, skulle jag varit på jakt efter en ack-tank hade jag övervägt att köpa begagnat.
[länk]

Var i landet finns dem?
Småland, Markaryd.

V Viktor Olsson1 skrev:
Småland, Markaryd.
För långt för mig att köra för ett spontanköp, men tänker att det måste finnas många vedeldare i skogarna som är intresserade?

• Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
C
Jag är intresserad! Kontakta mig gärna på pm.

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Jag är intresserad! Kontakta mig gärna på pm.
Hej! Tror du har ngn form av privat konto.
Kan ej kontakta dig via pm. Kan du skicka till mig?

• Gilla
JJona
  • Laddar…
C
V Viktor Olsson1 skrev:
Hej! Tror du har ngn form av privat konto.
Kan ej kontakta dig via pm. Kan du skicka till mig?
Skickat. Skumt, har inte blockerat PM avsiktligt iallafall.

C cpalm skrev:
Skickat. Skumt, har inte blockerat PM avsiktligt iallafall.
Profilbild med initial C, användarnamn "cpalm", medlemstitel, notis om begränsad profilåtkomst.

C
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Profilsidan kanske jag har blockerat, men om du hovrar med muspekaren på mitt användarnamn, får du inte upp en "Skicka PM"-knapp då? Andra användare har kunnat skicka PM iallafall.

Sitter vid telefonen och ser inget där. Men såg i inkorgen nu att jag fått PM från dig :)

C cpalm skrev:
Profilsidan kanske jag har blockerat, men om du hovrar med muspekaren på mitt användarnamn, får du inte upp en "Skicka PM"-knapp då? Andra användare har kunnat skicka PM iallafall.
Den funktionen finns inte på mobila enheter i alla fall.

C cpalm skrev:
Den finns på dator, men den funktionen hade jag ingen aning om fanns.

Skulle tro att de flesta letar efter PM-funktionen genom att klicka på ditt användarnamn ;)

C
D Daniel 109 skrev:
Den funktionen finns inte på mobila enheter i alla fall.
Hm, intressant. Man ser ju inte själv hur det ser ut för andra. Kanske skall skriva om det i feedback-avdelningen. Men jag har kontakt med TS nu, så nu skall vi inte kladda ner hans tråd med detta sidospår. 😄

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.