423 075 läst · 12 985 svar
423k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 428 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 428 inlägg
Lions betyder lejon på engelska. Det är mig veterligen något man agnar med när man tjyvfiskar balrog i de stora afrikanska nationalparkerna. En kusin från landet var där och körde långrev med helikopter. Blev en rätt fin fångst men såklart en mardröm att rensa.
(I bergslagen går det bra med nordsvensk travare eller ardennerhäst på enkelkrok säger farfar)
(I bergslagen går det bra med nordsvensk travare eller ardennerhäst på enkelkrok säger farfar)
NEJ, nej!!!!! Nordsvensk är för pimpelfiske på is och ardenner kan du bara använda med C-bruk.Fulkemisten skrev:Lions betyder lejon på engelska. Det är mig veterligen något man agnar med när man tjyvfiskar balrog i de stora afrikanska nationalparkerna. En kusin från landet var där och körde långrev med helikopter. Blev en rätt fin fångst men såklart en mardröm att rensa.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 988 inlägg
Och det kom från rätt person, ja! Hur kan somliga få ihop nästan 20 000 inlägg och ändå inte lära sig korrekt terminologi;Alfredo skrev:
Det heter KULÖR!!! Färgen är väl någon slags japansk pulverlack, och det är det ingen normal människa som bryr sig om.
Du skriver väl "KW/h" också, och tror att det heter "asbest"...
Lyckliga ovetande. En dag upptäcker du att Lions kontrollerat hela ditt liv. Även starkmjölkenFulkemisten skrev:Lions betyder lejon på engelska. Det är mig veterligen något man agnar med när man tjyvfiskar balrog i de stora afrikanska nationalparkerna. En kusin från landet var där och körde långrev med helikopter. Blev en rätt fin fångst men såklart en mardröm att rensa.
Jag är Besserwisser och skiter fullständigt i kulören. Hur skulle den kunna påverka något. Har du också rökt på?SågspånPappspikEternit skrev:
Typen av färg påverkar däremot drastiskt lackytans kvalitet och därmed luftmotståndet, vilket naturligtvis har en avgörande betydelse för dragförmåga och maximal släpvagnsvikt, speciellt om man bara har AM-kort.
Kom tillbaka när du läst (ett antal gånger krävs nog) och förstått frågan, och sluta med att slösa på forummedlemmarnas tid!
Inget Japanskt pulvertjack det är bara det från Mexiko som dugerSågspånPappspikEternit skrev:Och det kom från rätt person, ja! Hur kan somliga få ihop nästan 20 000 inlägg och ändå inte lära sig korrekt terminologi;
Det heter KULÖR!!! Färgen är väl någon slags japansk pulverlack, och det är det ingen normal människa som bryr sig om.
Du skriver väl "KW/h" också, och tror att det heter "asbest"...
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 988 inlägg
Klart kulören spelar roll, har du aldrig spelat "Gul bil" på en resa?Alfredo skrev:Jag är Besserwisser och skiter fullständigt i kulören. Hur skulle den kunna påverka något. Har du också rökt på?
Typen av färg påverkar däremot drastiskt lackytans kvalitet och därmed luftmotståndet, vilket naturligtvis har en avgörande betydelse för dragförmåga och maximal släpvagnsvikt, speciellt om man bara har AM-kort.
Kom tillbaka när du läst (ett antal gånger krävs nog) och förstått frågan, och sluta med att slösa på forummedlemmarnas tid!
Men va? Är inte Mazdan registrerad som A-traktor, då behöver man inte bry sig om släpvagnsvikt, för frågeställaren kommer ändå bli förföljd och avrättad av polisen. Oavsett. De hatar A-traktorer. Skulle helst bussat Lions på dem om det gick.
Börjar fatta hur du jobbar för att få ihop alla de där inläggen.