FredrikR FredrikR skrev:
Vi delade bruksort, Troberg och ja.
Råmme Travbana och Råmme Alpin.

Män jaa ä intä bittä!!
[TOCK TOCK TOCK]
De är inte kloka de där råmmarna!
Serieteckning av upprörd anka i pilotutrustning med hjälm, tappar tålamodet. Onomatopoetiska ord "TAP! TAP! TAP!" ovanför huvudet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
[TOCK TOCK TOCK]
[bild]
Råmer?

F fribygg skrev:
Jojo, men 80m3?

fubar fubar skrev:
[TOCK TOCK TOCK]
[bild]
SPQR på italienska: "sono pazzi questi romani" = de är tokiga, de där romarna.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:

kashieda kashieda skrev:

Är [TAP TAP TAP] originalspråk ?

fubar fubar skrev:
Är [TAP TAP TAP] originalspråk ?
Kallar du mig för original, va? Nu, jävlar, ro hit 14 långburk innan jag varvar upp rullatorn!

• Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Kallar du mig för original, va? Nu, jävlar, ro hit 14 långburk innan jag varvar upp rullatorn!
Kasta löständerna på honom

N Niq skrev:
Kasta löständerna på honom
Skulle jag lätt göra om jag kom ihåg var jag lagt glasögonen så jag kan hitta löständerna...

kashieda kashieda skrev:
Skulle jag lätt göra om jag kom ihåg var jag lagt glasögonen så jag kan hitta löständerna...
Dolt fel?

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Dolt fel?
Solklart fall. Eller skuggigt. Svårt att avgöra.

kashieda kashieda skrev:
Solklart fall. Eller skuggigt. Svårt att avgöra.
Här är en top 10 lista på dolda fel som ännu ej hittats:

• Haha
  • Gilla
Emil.P och 5 till
  • Laddar…
Jag köpte min traktor privat för 12år sedan och nu har belysningen slutat fungera. Jag måste väl kunna häva köpet och begära att få dagens marknadspris tillbaka?

• Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag köpte min traktor privat för 12år sedan och nu har belysningen slutat fungera. Jag måste väl kunna häva köpet och begära att få dagens marknadspris tillbaka?
Nej, vet du vad!? En äldre traktor som det förmodligen är fråga om eftersom du haft den 12 år, är en miljöbomb! Sumpen och växellådan och hydrauliken fulla med fossilbaserade kolväten, och det vet vi ju alla nu mera att det är farligt. Med all största säkerhet är även bränsletanken full med dylika kolväten. Är det en riktigt gammal traktor kan det finnas asbest i bromsbeläggen också!
Så om du kör hem traktorn till mig kan jag ta hand om den på ett miljöriktigt sätt, helt utan kostnad för dig. Vad sägs?

• Gilla
  • Arg
Maria T och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nej, vet du vad!? En äldre traktor som det förmodligen är fråga om eftersom du haft den 12 år, är en miljöbomb! Sumpen och växellådan och hydrauliken fulla med fossilbaserade kolväten, och det vet vi ju alla nu mera att det är farligt. Med all största säkerhet är även bränsletanken full med dylika kolväten. Är det en riktigt gammal traktor kan det finnas asbest i bromsbeläggen också!
Så om du kör hem traktorn till mig kan jag ta hand om den på ett miljöriktigt sätt, helt utan kostnad för dig. Vad sägs?
Det blir alldeles för mycket utsläpp av kolvätena i tanken om jag ska köra den till dig

• Älska
  • Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Hur långt går den på en laddning?

Går det att dra 3000kg snöskoter 50mil på en laddning?

R Robert-san01 skrev:
Hur långt går den på en laddning?

Går det att dra 3000kg snöskoter 50mil på en laddning?
Om du laddar tanken full med fossilbaserade kolväten kanske du kommer 50 mil! Och en snöskoter bakefter är en baggis 🚜.

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.