417 592 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· 303 inlägg
Ring mäklaren, det är ett dolt fel.Düsseldorff skrev:Hej, jag kapar tråden lite, hoppas det är ok. Jag och grabben körde lite med sommarstugehaubitsen i helgen och nu ligger grannens tak en bra bit in på min tomt. Men grannen verkar ointresserad av att ta hand om det hela (han lallar mest runt i cirklar, gör märkliga pipljud och svarar inte på tilltal). Tips?
[bild]
Eller den klassiska ställer en fråga men blir skitsur och kränkt på alla som svarar korrekt med vad man bör göra men ts vill ha svar som bara är ryggdunkar och hejarop för sin egenpåhittade pucko lösning som är helt olämpligt på alla tänkbara vis. men ts tror fortfarande att man bestämmer vad som är "rätt" i sin tråd och argumentar emot alla vettiga lösningar men gillar och markerar bästa svar på nån som har samma puckolösning som ts.. Att hela taket bör tas bort och ersättas med skithuspapper för det var billigast per pall... eller nåt ungefär lika begåvat..😂
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
N Niq skrev:
Skjuta lite mer?Düsseldorff skrev:Hej, jag kapar tråden lite, hoppas det är ok. Jag och grabben körde lite med sommarstugehaubitsen i helgen och nu ligger grannens tak en bra bit in på min tomt. Men grannen verkar ointresserad av att ta hand om det hela (han lallar mest runt i cirklar, gör märkliga pipljud och svarar inte på tilltal). Tips?
[bild]
Förstår inte vad du klagar överfubar skrev:[bild]
Det här är en glassbåt från Sia. Den ligger enligt mig uppochner i förpackningen. Jag har ätit ganska många under sommaren och alla ser likadana ut.
Bör inte båten ligga rättvänd, så bilden på förpackningen är uppåt när båten är på rätt köl?
Går det att hävda dolt fel, eller gäller det bara den första glassbåten man äter?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder