Alfredo Alfredo skrev:
Jag antar att du menar att det här finns ett objektivt sett bästa svar?

Om vi antar tre olika svar:
  • Ja, se JB 3:2 för detaljer.
  • Ja, se JB 3:2 för detaljer. Följt av en lång utläggning om hur bra det är att man kan göra det och vad man bör tänka på....
  • Ja, se JB 3:2 för detaljer. Följt av en lång utläggning om hur dumt det är att man kan göra det och vad man bör tänka på....
Jag har svårt att se vilket av de tre svaren som objektivt sett är bäst utan anser att det helt handlar om TS subjektiva bedömning av vilket svar denne uppskattar mest.
Såg en tråd häromdagen där något i stil med "Vad fint det blev" markerades som Bästa svar! 😄
Tror jag ska gå in i några av mina egna trådar och markera ett av mina egna svar som bäst och se vad som händer 😉
 
Mikael_L
Anna_H Anna_H skrev:
Så en tråd häromdagen där något i stil med "Vad fint det blev" markerades som Bästa svar! 😄
Tror jag ska gå in i några av mina egna trådar och markera ett av mina egna svar som bäst och se vad som händer 😉
Det kan du göra.
Med risk för att ditt anseende här på forumet sjunker ... ;)
 
Du får 100 poäng per markering, antar jag. 😆
 
E El-Löken66 skrev:
Tänkte att dom tycker det är en bra idé? Det är vårt syster folk.
Fast nu skrev du VI.
Du är mig veterligen inte ens moderator för en enda forumdel, så du kan inte göra något alls.
Jag tror att du behöver backa lite.
 
Mikael_L
Om ingen alls svarar i en tråd man startat måste man ju markera sitt eget inlägg som "bästa svar" ...?
Eller ... 😋 🙃



Jag inser att jag saknar den "nördiga" smileyn ...

Jag provar 🤓

edit:, nej den såg inte alls bra ut ... 😔
 
Behöver du poäng? 😆
 
Jag letade efter en gammal favorittråd nyss, något som ofta är lite knepigt. Jag hade inte koll på vems den var, vilken forumdel den låg i eller när den senast var aktiv.

Nyckelordet torn (som jag kände definierade tråden bra) hjälpte mig inte jättemycket heller. Då insåg jag att jag skulle vilja ha en avgränsning i forumsöket av typen ”sök i mina bevakade trådar”. Det tror jag hade hjälpt mig här, och ibland annars också om jag vill följa upp något.

Nu fanns det andra smarta funktioner (jag valde att begränsa sökningen till trådar med mer än 200 svar), men så lätt är det kanske inte alltid.

*Sätter mig i ett hörn och väntar på att någon berättar att det redan finns ett smart sätt att göra det här på.*
 
  • Gilla
Mikael_L och 4 till
  • Laddar…
Ja sökning för att hitta en specifik tråd svårt
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
E
Anna_H Anna_H skrev:
Fast nu skrev du VI.
Du är mig veterligen inte ens moderator för en enda forumdel, så du kan inte göra något alls.
Jag tror att du behöver backa lite.
Tror inte det är moderater som be slutar om nya smarta grejer här. Där för jag la detta för slag i relevant forum.

Vad tycker du om idén Anna, hit eller diss? Motivera gärna era svar.
 
E El-Löken66 skrev:
Tror inte det är moderater som be slutar om nya smarta grejer här. Där för jag la detta för slag i relevant forum.

Vad tycker du om idén Anna, hit eller diss? Motivera gärna era svar.
Moderater brukar ju inte besluta om bra saker om de kan låta bli, men ibland sköter de sig och begår misstag. 😉
 
kashieda kashieda skrev:
Moderater brukar ju inte besluta om bra saker om de kan låta bli, men ibland sköter de sig och begår misstag. 😉
Moderaterna är ju numer glorifierade sossar
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Moderaterna är ju numer glorifierade sossar
Nu skrev du fel som vanligt, dirren med frullen på balken.
 
E El-Löken66 skrev:
Tror inte det är moderater som be slutar om nya smarta grejer här. Där för jag la detta för slag i relevant forum.

Vad tycker du om idén Anna, hit eller diss? Motivera gärna era svar.
Kontrollfråga:
Skojar du eller är du inte med på skillnaden mellan moderator och moderater?
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det inte dags att stoppa möjligheten för en trådskapare att markera sitt eget inlägg som "Bästa svaret"? Det känns minsta sagt lite tokigt och sker då och då, senast idag...
Och idag...

Forumtråd med bästa svaret markerat, diskussion om videoinspelning och granne synlig på film.
 
MultiMan
Horribelt.
 
  • Haha
Anna_H
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.