Alfredo Alfredo skrev:
Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.

Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔

Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎
Nej nej man anlitar en utrotare. Tex Smaug är väldigt bra på att bränna allt till aska.
Stor eldsprutande drake, krigare, antik ruinstad, förödelse, dramatisk, fantasy konstverk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Behöver hjälp av forumet. Hittade det här under diskbänken. Avfallspåse med komposterbart material i en hink, inkluderar skräp och grönsaksrester.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Behöver hjälp av forumet. Hittade det här under diskbänken.[bild]
Ring Sakab!
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Behöver hjälp av forumet. Hittade det här under diskbänken.[bild]
Kontakta en advokat på en gång, då kan du få hjälp att skriva ett kravbrev till säljaren, mäklaren, besiktningsmannen och grannen.
 
  • Haha
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Kontakta en advokat på en gång, då kan du få hjälp att skriva ett kravbrev till säljaren, mäklaren, besiktningsmannen och grannen.
Jag har bara bott här en vecka och vill bara veta om det är någonting jag måate åtgärda eller om man bara kan låta det vara.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Düsseldorff
Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag har bara bott här en vecka och vill bara veta om det är någonting jag måate åtgärda eller om man bara kan låta det vara.
Äh vet du grabben det där ser man i var o varannan kåk va o det e inget o brusa upp över ! Du ska lämna köket till frugan va där det hör hemma va så ger du frugan en smäll på ändan va o sänker 14 långburk till eurosport
 
  • Gilla
  • Haha
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Äh vet du grabben det där ser man i var o varannan kåk va o det e inget o brusa upp över ! Du ska lämna köket till frugan va där det hör hemma va så ger du frugan en smäll på ändan va o sänker 14 långburk till eurosport
Tack. Då låter jag det vara. Moderåttorna kan stänga tråden nu.
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Men…

Jag har sett både namnet Parkside och Parkslide här. Är det samma sak?

/Orolig 15
 
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hur långt är det, snöret?
42
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Äh vet du grabben
Välkommen i klubben ditt könande svin! 😆
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Henningelvis Henningelvis skrev:
Behöver hjälp av forumet. Hittade det här under diskbänken.[bild]
Har du en otäck lukt i huset som gör att du vaknar i vild panik om nätterna? Testa att rengöra golvbrunnarna och öka ventilationen.
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Välkommen i klubben ditt könande svin! 😆
Kom inte här och arta individer till höger och vänster!
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Har du en otäck lukt i huset som gör att du vaknar i vild panik om nätterna? Testa att rengöra golvbrunnarna och öka ventilationen.
Räcker det inte med en normal vädring av huset? men det kanske de nyblivna husägarna inte har tid med?
Sen att det inkräktar på "egentiden" att undersöka avloppets avluftning är ju klart hårt!
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Men…

Jag har sett både namnet Parkside och Parkslide här. Är det samma sak?

/Orolig 15
Ja, fast det ena är tyska.
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Varför skulle Moderaterna läsa tråden?
Nu skriver jag inget mer i den här tråden, håll dig till ämnet och respektera TS!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
TickyNucker och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.