Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 385 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

G
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 240 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Gissade hejvilt typ

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 606 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

🥸🍷🥃

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 449 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 348 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Titeln borde nog egentligen varit " Kan du statistik om inbrott?"...

• Gilla
Fideliox
  • Laddar…
Attitudeswe
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 659 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 813 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

F
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 948 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 520 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

1/10. Konstig rubrik. Kommer jag få inbrott nu? Tror jycken hindrar mer än att jag vet nån obskyr statistik.

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 553 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Ganska sjuk topic; får du inbrott?
Namnge istället; känner du till riskerna för inbrott.

Många av frågorna är ju baserade på statistik, om jag skall få inbrott lär jag ju uppsöka en spåkvinna istället, lär ju få ett mer säkert svar än denna quiz tänker jag :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.