5 857 läst · 48 svar
6k läst
48 svar
Quiz: Får du inbrott?
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 385 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 240 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Gissade hejvilt typ
Gissade hejvilt typ
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 606 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
🥸🍷🥃
🥸🍷🥃
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 348 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 659 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 553 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 364 inlägg
Ganska sjuk topic; får du inbrott?
Namnge istället; känner du till riskerna för inbrott.
Många av frågorna är ju baserade på statistik, om jag skall få inbrott lär jag ju uppsöka en spåkvinna istället, lär ju få ett mer säkert svar än denna quiz tänker jag
Namnge istället; känner du till riskerna för inbrott.
Många av frågorna är ju baserade på statistik, om jag skall få inbrott lär jag ju uppsöka en spåkvinna istället, lär ju få ett mer säkert svar än denna quiz tänker jag