Har en häck mot gatan som jag i veckan skulle kratta ur. Märkte att flera av stammarna gick att dra ur marken, utan vare sig verktyg eller ansträngning. Inga rötter följer med. Flera stammar är även angripna av något gult. Har nu försökt googla på varför häcken beter sig på det här viset, men kan inte hitta något. Jag vet inte ens vad häcken heter, den fanns här när vi flyttade in.
Häcken är inte vintergrön, men jag har några bilder från en tidigare säsong. Det växer träd och brännässlor i den, dessa kan jag identifiera, men inte själva häcken. Kan någon hjälpa mig? Vet någon också varför häcken beter sig på så här vis och vad det gula kan vara (kan anas på en bild längst, längst ned i vänster hörn).
Häcken är inte vintergrön, men jag har några bilder från en tidigare säsong. Det växer träd och brännässlor i den, dessa kan jag identifiera, men inte själva häcken. Kan någon hjälpa mig? Vet någon också varför häcken beter sig på så här vis och vad det gula kan vara (kan anas på en bild längst, längst ned i vänster hörn).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto