electroluxaren skrev:
Får du det till dagen efter?
Vad menar du? Men enligt beställningen bör jag få det på fredag, om det var det du undrade :)

A
M m@nge skrev:
Vad menar du? Men enligt beställningen bör jag få det på fredag, om det var det du undrade :)
jag undrade bara hur lång leveranstid det är från amzon jmf andra

Totte_S
M m@nge skrev:
Vart köpte du reservdelen?
Finns ingen anledning att köpa annat än original. Billiga värmeelement kan vara av riktigt genuint väldig låg kvalitet…

Totte_S Totte_S skrev:
Finns ingen anledning att köpa annat än original. Billiga värmeelement kan vara av riktigt genuint väldig låg kvalitet…
Ofta är det så. Men elementet på min Bosch höll i fem år, inte så bra för ett original tycker jag.

Totte_S
M m@nge skrev:
Ofta är det så. Men elementet på min Bosch höll i fem år, inte så bra för ett original tycker jag.
Nä men lycka till att hitta ett som är billigare och bättre. ;)

Totte_S Totte_S skrev:
Nä men lycka till att hitta ett som är billigare och bättre. ;)
Håller det nya för 300 i 2-3 år det ju ok. Efter det kommer nog andra problem…..

A
M m@nge skrev:
Håller det nya för 300 i 2-3 år det ju ok. Efter det kommer nog andra problem…..
Detta vet man ju inte och spekulera är ju troligen ogjort.
Ugnar generellt är ju element som går i 97% av fallen, 2% belysning. 0.5% ugnspackning, 0.05% lucka/glas.
ditt ny element kan hålla i 1år eller 10
Oavsett vilket så vet du hur man byter igen om det skulle behövas

• Gilla
ClasseClas och 2 till
  • Laddar…
Blir en retur av elementet från amazon. Helt kasst var det, blev inte varmt och ibland fungerar det och ibland inte. Ny är ett original från Bosch beställt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.