7 766 128 läst · 38 029 svar
7766k läst
38,0k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 615 inlägg
Röd ring, tack. I synnerhet för fredagskopplingen.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Man får väl tänka sig situationen att hindra människor som har bråttom (kanske till en jobbintervju till exempel) och säga åt dem att ta det lugnt. Upplagt för succé.Nötegårdsgubben skrev:
Fredagskopplingen är långsökt; jag brukar nästan bara tramsa på fredagar.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Skogsägare
· 18 615 inlägg
Tack. Jag utgick med den friskrivningen från att det skulle vara något snuskigt.Stefan Bengtsson skrev:
Edit: ironiskt nog tyckte jag att det var roligt på samma grunder som du, men utgick från att jag missat en finare (eller borde jag säga fulare?) nyans då fredagskopplingen gick mig helt förbi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Svårt att föreställa sig hur det är egentligen gick till i rulltrappan, sprang den stressade åt fel håll i rulltrappan eller tog sig den lugnande personen upp i rulltrappan åt fel håll eller var rulltrappan trasig?Nötegårdsgubben skrev:
Skogsägare
· 18 615 inlägg
Noll chans att jag hade stannat för en feelgood-tomte i rulltrappan om jag ansett mig ha bråttom. Inte så att jag hade slitit radbandet av honom och gett frågan en brutalistisk fredagskoppling, men mer tackling än kram hade det blivit.
Högt blodtryck finns det mediciner mot, så charlatanerna gör bäst i att stå still till höger och låta bli att störa vanligt folk. Sen har han förstås inte gjort det han skrivit, men ändå.
Nä, dags att gå och ta morgonens piller tror jag.
Högt blodtryck finns det mediciner mot, så charlatanerna gör bäst i att stå still till höger och låta bli att störa vanligt folk. Sen har han förstås inte gjort det han skrivit, men ändå.
Nä, dags att gå och ta morgonens piller tror jag.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 107 inlägg
Om man inte har bråttom upp så tar man såklart rulltrappan som går nedåt.M marka skrev: