Röd ring, tack. I synnerhet för fredagskopplingen.

• Gilla
snaggletooth
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Man får väl tänka sig situationen att hindra människor som har bråttom (kanske till en jobbintervju till exempel) och säga åt dem att ta det lugnt. Upplagt för succé.

Fredagskopplingen är långsökt; jag brukar nästan bara tramsa på fredagar.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Man skrattar med fiskmun, roligt redigerad bild, Fireball whisky, humoristiskt budskap, flod, bro.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Wow
4774 och 5 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Fredagskopplingen är långsökt; jag brukar nästan bara tramsa på fredagar.
Tack. Jag utgick med den friskrivningen från att det skulle vara något snuskigt. :geek:

Edit: ironiskt nog tyckte jag att det var roligt på samma grunder som du, men utgick från att jag missat en finare (eller borde jag säga fulare?) nyans då fredagskopplingen gick mig helt förbi.
Grön plyschleksak, ser ut som groda, upp-och-nervänd, roliga ögon, röd tunga, mjuk yta.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Inramad affisch med veckodagar, markeringar, röda anteckningar om dag och avstånd.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
JonasJN och 7 till
  • Laddar…
Tack. Jag utgick med den friskrivningen från att det skulle vara något snuskigt. :geek:

Edit: ironiskt nog tyckte jag att det var roligt på samma grunder som du, men utgick från att jag missat en finare (eller borde jag säga fulare?) nyans då fredagskopplingen gick mig helt förbi.
[bild]
Svårt att föreställa sig hur det är egentligen gick till i rulltrappan, sprang den stressade åt fel håll i rulltrappan eller tog sig den lugnande personen upp i rulltrappan åt fel håll eller var rulltrappan trasig?

• Gilla
b8q
  • Laddar…
Noll chans att jag hade stannat för en feelgood-tomte i rulltrappan om jag ansett mig ha bråttom. Inte så att jag hade slitit radbandet av honom och gett frågan en brutalistisk fredagskoppling, men mer tackling än kram hade det blivit.

Högt blodtryck finns det mediciner mot, så charlatanerna gör bäst i att stå still till höger och låta bli att störa vanligt folk. Sen har han förstås inte gjort det han skrivit, men ändå.

Nä, dags att gå och ta morgonens piller tror jag.

• Gilla
  • Haha
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
M marka skrev:
Svårt att föreställa sig hur det är egentligen gick till i rulltrappan, sprang den stressade åt fel håll i rulltrappan eller tog sig den lugnande personen upp i rulltrappan åt fel håll eller var rulltrappan trasig?
Passa på att fråga en stockholmare i sommar.. ;)

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
M marka skrev:
Om man inte har bråttom upp så tar man såklart rulltrappan som går nedåt.

• Gilla
MsTake
  • Laddar…
useless useless skrev:
Om man inte har bråttom upp så tar man såklart rulltrappan som går nedåt.
på vilken sida bör man då stå?

M MsTake skrev:
på vilken sida bör man då stå?
Ovansidan.

• Haha
  • Gilla
MsTake och 5 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det känns nästan som fredag, så jag tänkte lämna vidare ett tips jag fick på hur man kan lätta upp den stressade stämningen bland sina medmänniskor.

[bild]
:crysmile::crysmile:
Det är ju fantastisk satir över dagens samhälle med influensers som ger värdelösa råd till sina följare!
Tack för den

• Gilla
Hep
  • Laddar…

• Gilla
  • Haha
Snailman och 9 till
  • Laddar…
Illustration: Historiskt tema, två figurativa karaktärer, humoristisk text om långhelg, referens till känd händelse.
Skapa konto

Glad Påsk! :beer:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Korvgubbe och 15 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
[bild]

Glad Påsk! :beer:
Svart T-shirt med vit grafik och svensk text som skämtsamt refererar till snickeri.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Rostig_9000i_-88 och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.