Hej alla!
Jag har små sprickor och separationer mellan kakelfog och plattor (mellan väg och golvet) i badrummet.
Mina bekymmer är att vattnet kan gå under plattan och sitta där och det kommer att finnas en svart mögel. Vad det är det bästa sättet att fixa själv. Jag tänkte på transparent silikon eller jag har också följande kakelfog.
Tack på förhand
Jag har små sprickor och separationer mellan kakelfog och plattor (mellan väg och golvet) i badrummet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Mina bekymmer är att vattnet kan gå under plattan och sitta där och det kommer att finnas en svart mögel. Vad det är det bästa sättet att fixa själv. Jag tänkte på transparent silikon eller jag har också följande kakelfog.
Logga in
Skapa konto
Tack på förhand
Tack så mycket för svaret!Jonatan79 skrev:
Får jag fråga dig om du vet hur många timmar ungefär jag ska vänta efter att jag lagt fogmassan och innan jag kan använda duschkabin?. Hittar inte detta i instruktionerna.
Fogar du idag kan du använda duschen imorgon och då förmodar jag att du menar duschdörrar.N nikjuice skrev:
En duschkabin är ju helt tät och har ett rör som går ner i brunnen och har du detta så kan du ju duscha samma dag som du fogar.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 836 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 836 inlägg
Liknande trådar
-
Ska Byggmax xps300 isolering ha små sprickor överallt? Jackofoam
Isolering -
Vilket material ska jag använda mellan husgrund och gräsmatta?
Trädgård allmänt -
Intresserad av att köpa hus, småsprickor i fasaden dock
Fasad -
Hur lagar man ett glapp i hörnen mellan vägg & board när man har våtrumsmatta?
Badrum -
Små sprickor mellan kakel
Badrum