C
nimhed nimhed skrev:
Är det att de brukar sänka priset ytterligare ett par dagar efter att tidsspannet gått ut?
Åtminstone i min butik, ja. Om det finns något kvar och det inte är en vara som ingår i "ordinarie" sortiment.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Åtminstone i min butik, ja. Om det finns något kvar och det inte är en vara som ingår i "ordinarie" sortiment.
Det har jag också varit med om. Men inte så konsekvent att jag har kunnat dra några slutsatser om framtida rabatter.

Det kändes som om @Stefan Bengtsson visste någon regel kring detta som jag inte vet...
 
C
nimhed nimhed skrev:
Det kändes som om @Stefan Bengtsson visste någon regel kring detta som jag inte vet...
Han kanske bara skrev fel datum(?)
 
C cpalm skrev:
Han kanske bara skrev fel datum(?)
C cpalm skrev:
Han kanske bara skrev fel datum(?)
nimhed nimhed skrev:
Fast för liggbrädan är det ju angett 9/2 - 12/2.

Är det att de brukar sänka priset ytterligare ett par dagar efter att tidsspannet gått ut?
Är det inte så att han gjorde en liten vits i att det snart är alla hjärtans dag, och de marknadsför en liggbräda?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
nino och 8 till
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Han kanske bara skrev fel datum(?)
Kanske :)
Vem vet, en dag kanske vi får reda på svaret
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
D Davoda skrev:
Är det inte så att han gjorde en liten vits i att det snart är alla hjärtans dag, och de marknadsför en liggbräda?
Ahh, snygg tolkning!!
 
Överväger köpa Lidls. Känns mjukare och att den går att göra till pall. Perfekt för servicelyften i garaget. Betonggolv är inte skönt att ligga på när man skall göra saker under bilen
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
T
I vår butik sänker de inte priserna, men det är ofta rätt bra rensat.

Men en liten fråga, nån som testat deras träolja som är i veckans blad?
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Vi fick Kim Jong-un i Lidls ”Diktator på safari”-kit!
Jag spår att detta kommer bli samlarvärde som får sneakers och plasma att blekna i jämförelse.
En hand håller en leksaksfigur med gul tröja och blomtryck mot träbord. Leksaksfigur ser glad ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man i kostym med förvrängt ansikte och förstorade läppar, text på svenska, manipulerat foto.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förpackning för "Playtive Jungle Train Set" med 47 delar, lämplig för barn över 3 år, batterier ingår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 19 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Kanske :)
Vem vet, en dag kanske vi får reda på svaret
Det var så det var tänkt.
Lite långsökt kanske...:oops:
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det var så det var tänkt.
Lite långsökt kanske...:oops:
Du använde iallafall inte den andra beteckningen på samma sak. :)
 
Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Du använde iallafall inte den andra beteckningen på samma sak. :)
Jag tyckte liggbräda var lidlsefullt tillräckligt. ;)
 
  • Haha
  • Gilla
MONTREAL och 3 till
  • Laddar…
Hur är kvalitén på parksides ringnycklar? Hittade en sats med 6-32mm ringnycklar för 399 i en hylla igår, men jag hejdade mig lite.
 
Alatan Alatan skrev:
Hur är kvalitén på parksides ringnycklar? Hittade en sats med 6-32mm ringnycklar för 399 i en hylla igår, men jag hejdade mig lite.
Hur de faktiskt håller vet jag inte, men de fasta nycklar jag har från Lidl har rätt mycket sämre finish än de jag har från Biltema. Dock är de från Biltema inte deras billigaste och blir rätt mycket dyrare om man även ska ha de stora storlekarna, som där måste köpas separat. Skulle nog inte köpa ett Lidl-set idag, men det funkar som komplement.
 
  • Gilla
Stenshult24
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.