År 2000.

När jag flyttade hemifrån för över tio år sedan fick jag en skruvdragare som var gammal redan då. Stor med två batteri som man laddar ett dygn för en halvtimmes klen användning. Den använder vi. Och vi gör det mycket
vilket gör mig och min man till ett mycket argt par som trots eget hus ringer och lånar våra föräldrars verktyg vilket leder till att alla inblandade får projekt som tar veckor istället för eftermiddagar.

Skulle så gärna vilja vinna och på köpet inte bara göra mig glad utan även min närmsta familj!
 
År 2000.
Min nuvarande skruvdragare av märket Bosch har lagt av. Och nu står vi i begrepp att renovera och det går inte utan en bl a skruvdragare.
SO HELP ME!
 
År 2000

har nyligen blivit bestulen på min skruvdragare, så en ny hade inte varit fel
 
År 2000

Förutom att dra åt alla skruvar jag dragit för hand! Så skulle den passa perfekt när jag nu ska renovera förrådet :)
 
Unikt namn
År 2000

Jag vill också att det ska kännas som FEST varenda dag jag skruvar altan till våren. :D
 
År 2000.
Ska bygga min första platsbyggda möbel, en bar i vårt finrum.
 
År 2000

Hade varit kul att använda kvalietsverktyg iaf en gång i livet till alla mina projekt. Där nuvarande verktygsset viker en i taget och ersätts med gamla eller budget varianter som håller i ett halvt projekt hade det varit kul med något som håller många år
 
År 2000.
Hade varit trevligt med en riktig kvalitetsdragare när man renoverar ett över 300kvm hus.
 
År 2000.

Och jag skulle gärna vinna denna maskin för frugan påpekar att det närmar sig ett köksbyte och jag vet hur hyllade dessa maskiner är för just det ändamålet.
 
År 2000 ändrades namnet!
Håller nu tummarna
 
De bytte namn år 2000

Med en smidig maskin
fixar jag jobbet utan grin.
Gardiner åker upp och trappa fixas
Utan sorg och att det trixas.
 
År 2000.

Sonen på åtta år hjälper till på riktigt och bygger när det är projekt på gång, just nu en övervåning. Å han fullkomligt älskar Festool-verktygen :) Men vår stora skruvdragare är för stor för honom som synes, han orkar inte att jobba med den längre stunder och jag är rädd om hans handleder på sikt.

Han skulle således bli överlycklig över en egen liten grön maskin som bättre passar honom. Å så får jag ha min egen ifred.... ;-)

 
Svar: år 2000
För att mina festoolnördar till kollegor tycker att mina grejer är "plastasket" utan precision så skulle jag gärna vinna och få vara med på rätt sida verktygsdiskussionen!:)
 
År 2000.

Vi har en timrad sommarstuga utan el som renoveras. Att då ha en välbalanserad skruvdragare som både kan hantera grövre dimension på skruv för bla konstruktionsvirke samt mindre skruv för hyllor och lådor skulle vara fantastiskt.
 
SVAR:
År 2000.

Sambon har 7-8 "egna" skruvdragare/borrmaskiner, varav minst 2 var mina från början.
Låt mig vinna, så jag kan ta tag i det jag behöver/vill skruva/borra i! Då ska jag låsa in maskinen, så jag får behålla den! (Nej, jag kan kommer inte åt hans maskiner.)
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.