För en kvinna med stora renoveringsprojekt skulle en så högkvalitativ verktyg gjort stor nytta och underlättat arbete.
 
Vid millennieskiftet passa de på att byta namn. Alltså år 2000.

Jag och sönerna har nött upp chuckarna på båda mina skruvdragare. Vinner jag får de ta varsin till sina lägenheter och jag behåller Festools maskinen till vårens staket bygge. 70 m långt å 2 meter högt... :cool:
 
År 2000

Hade vart en fantastiskt lyxig födelsedagspresent till min sambo som fyller år på lördag, samt att vi är nyblivna husägare :ok:
 
Årtalet: 2000

Har på jobbet fått prova kvaliteten på Festools elverktyg, denna skruvdragare hade varit en fin ersättare till min drygt 10 år gamla Milwaukee som verkar ha gjort sitt... Det passar även ambitionen att ägna mer tid åt finsnickeri då Festool verkar vara "the golden standard" inom detta gebit.
 
Svar: År 2000
Kanske min käre särbo blir sugen att hjälpa mig med mina projekt om jag vinner den fina maskinen.
 
Svar: År 2000.

Motivering: Det skulle glädja mig stort att i nästa byggprojekt, som troligen blir att bygga inredning i paviljongen, kunna glänsa en smula över sambon vad gäller tekniska byggprylar. För det mesta är det han som ser till att vi har maskiner, men om jag vinner den här skulle jag äntligen bli den som lyfter familjens tekniska arsenal till en ny nivå. Jag hoppas på morgondagen ...
 
År 2000
Det skulle vara en stor händelse att vinna en skruvdragare fån Festool. Det är funktion och kvalitet utöver det vanliga. Tänk att få ge bort denna skruvdragare till min frun som om några dagar fyller 70 år. Kvinnor kan och det är aldrig försent att börja snickra!

Lasse_m
 
Svar
År 2000

Motivering
Min dewaltdragare har precis gett upp mitt i renoveringen. Behöver en sista liten knuff för att byta batterisystem till Festool!
 
Vilken fin historia finns bakom den här märke, Imponerande!!
2000 byte till nuvarande Festool.
Jag haft en tung och dtak Bosch borrmaskin från 1989 och nu, som äldre människa, skulle vilja uppleva en ny känsla med en sådan fin och lätt skruvdragare...
 
År 2000

Min skruvdragare har nu börjat bli så gammal att batterierna de ger upp fortare än mig och vad det går åt till att ladda upp nytt.
Bland det mest sura att NÄSTAN vara färdig och så ger batteriet upp och får dra i sista skruvarna för hand...
Att få tillgång till en ny och inte budget vore en riktig lyx som skulle sätta fart på projekten här hemma
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Vi har haft den svåra uppgiften att välja ut en vinnare bland alla värdiga tävlingsbidrag och denna gång var det verkligen inte lätt. Det råder inget tvivel om att ni är många som vill vinna denna fina skruvdragare:love:!

Till slut har vi enats om en favorit som blir dagens lycklige vinnare:

@arkTecko med inlägg #18, stort grattis till dig:D!!!
 
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Wohoo! :) Tack! :love::cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.