År 2000.

Jag behöver ingen ny dragare då min gamla C12 fortfarande levererar utmärkt. OM det inte vore som så att sonen, lika gammal som min C12, snart ska flytta hemifrån och jag tänkte skicka med honom denna.
 
Svar 2000

Jag har länge velat prova en dragare med C handtag ist för T handtag
 
Året var 2000.

Med en skruvdragare ifrån Festool
Kan en lekman känna sig rätt cool
Med ett handtag som "C"
Och skruv - 1, 2, 3:
Kan hen bygga ett däck till sin pool
 
År 2000.

Behöver verkligen den här maskinen, ska bli pappa i juni och vill göra ett gott första intryck på den nyfödda.

/Bomba
 
År 2000.

Av någon anledning kunde jag just detta svaret, efterom jag varit inne på Festools hemsida och läste på just om deras företagshistoria för inte allt för länge sedan.

Ja, jag gillar deras grejor. :)

Jag borde vinna, eftersom jag inte behövde fuska ;-) och dessutom är en stor 'fan' av Festool-produkter.
 
År 2000

Är i behov av en ny maskin då min ena son tyckte det va en god idé att slänga ner den för trappan....
 
År 2000

Ska bygga hus precis just nu! varbruket6 på instagram. En fin ny festool dragare gör ju arbetet roligare och lättare soklart
 
Året var 2000.

Med en festool i handen är du säker på att inga jobb rinner ut i sanden.
 
Året är 2000

Har renoverat en mangårdsbyggnad under många år men nu när det är klart så spottar jag i nävarna och tar nya tag på ålderns höst ,detta har varit min dröm under en längre tid ~Att bygga ett helt nytt hus enplan nästan helt självförsörjande Min dröm blir verklighet. skulle passa mej bra om jag vann denna fina proffsmaskin från feestool
 
Svar: År 2000

då vårens renovering planeras för fullt, och barnens rum står på tur så kan detta verktyget bli ett mycket fint tillskott, och en dröm att använda.
har hört mycket bra om Festool

hade varit super skoj :)
 
År 2000

Med kronisk handledsvärk klarar jag inga tyngre jobb med de skruvdragare jag provat hittills.
Kan Festool vara mitt botemedel?
 
År 2000 byttes namnet.

Skulle behöva en ny skruvdragare i och med sommaren byggprojekt där jag förhoppningsvis blir med ett nytt utekök :)
 
År 2000

Nyss börjat mitt livs första husbygge och en bra skruvdragare skulle vara toppen! :)
 
År 2000 bytte de namn till Festool.

motivering:
tänkte påbörja mitt bygge av mitt fritidshus i karlstad så denna maskin hade kommit väl till användning!
 
År 2000.

Jag har alltid större eller mindre byggprojekt igång, och har genom åren avverkat ett antal kvalitetsmaskiner från Bosch och Devault.
Uppkommande projekt är en 200 meter lång bro, genom en sankmark, som bilar skall kunna köra över. Detta kommer att innebära många, och långa skruvar som skall dras.
Jag har använt andra maskiner från festool tidigare, men aldrig skruvdragare. Det vore väldigt kul och intressant att utvärdera festools skruvdragare i detta projekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.