Svar: År 2000

Motivering: Då familjen växer måste vi bygga ut huset till våren med två nya sovrum till barnen och ett badrum. Med den budget vi har måste vi göra allt själva och som glad amatör blir det lätt lite fel ibland! Därför skruvar vi alltid allt så det är lätt att rätta till när det blir fel :) Utbyggnaden kommer kräva 1000-tals med skruv innan den är klar så en ny ergonomisk och stark skruvdragare skulle göra livet betydligt enklare under bygget och verkligen testa om Festool har den suvuräna kvalitet som alla pratar om!
 
Hej,

År 2000 byttes namnet till Festool.

Jag skulle vilja vinna en skruvdragare för jag äger ingen i dagsläget. Skruvdragaren hade kommit väl till användning då jag har tänkt att börja renovera lite gamla möbler för att få in lite extra pengar till hushållskassan och även få lite kvalitetstid med min dotter.

Mvh Andreas
 
År 2000

Det har under vintern dykt upp en del ganska akuta saker som behöver fixas i och runt huset. Med höga omkostnader generellt just nu och med en befintlig skruvdragare som inte riktigt håller måttet så skulle detta tillskott göra allt lite enklare
 
År 2000.

Min fru tycker min skruvdragare är för tung och oergonomisk. Batteriet till hennes egen skruvdragare dog för länge sedan, men jag beställde nyligen ett nytt till just hennes modell. Det kom för någon vecka sedan, men passade inte. Batteri-inte-så-mycket-experten kunde inte hitta något bättre, så batteriet returnerades idag och min fru är fortfarande utan skruvdragare.
 
Svar: 2000
Motivering: Festools har alltid varit bra kvalité och kvalité kostar så nu kanske det det finns en möjlighet att börja min samling av nya batteridrivna verktyg.
 
År 2000

Jag äger nu en T18-3 dom jag ägt i mååånga år. Det har varit en fantastisk maskin som nu skulle behöva en ersättare.
 
2000.
jag har inga
 
År 2000 ändrades namnet till Festool.
På 80 och 90 talet introducerades Festos maskiner på snickeriet jag jobbade på. Det var som en dröm att jobba med dessa maskiner som skruvdragare, cirkelssåg och olika putsmaskiner jämfört med dom vi hade. Sedan dess har jag haft Festos maskiner även privat. Men min skruvdragare börjar nu sjunga på sista versen och jag skulle verkligen behöva en ny!
 
Svar: år 2000

Äger inte en skruvdragare men alla säger att festool är bäst ‍♂️.
 
År 2000
Det vore perfekt med lite friska krafter inför sommarens projekt .
 
År 2000 bytte dem namn ☺️
 
År 2000

Är i färd med att gipsa efter omfattande renovering men så gick min gamla boschdragare sönder häromdagen :cry: Det är så vansinnigt dålig tajming nu när allt har blivit så hiskeligt dyrt och man får vrida och vända på varje surt förvärvad krona.. utrymmet för en schysst skruvdragare finns inte för stunden.. det skulle verkligen underlätta mitt bygge och bespara mig en massa pengar (alt tålamod om jag köper en budgetdragare) om jag fick vinna denna tävling. Jag har aldrig ägt en festool men har länge blygsamt sneglat på dem... känns som verktygens Rolls Royce :D
 
Varumärkesnamnet ändrades år 2000

Vill bara ha den därför att Festool är så bra helt enkelt :)
 
År 2000

Som husägare och småbarnsförälder är inte en skruvdragare av det beryktat grymma märket festool något man unnar sig direkt. Hade varit ett perfekt insteg till festools plattform och en trotjänare för en livsstid.
 
År 2000.

Efter alla blå, gröna, gula och röda verktyg hade det varit en dröm som förverkligas och få svinga en sådan skönhet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.