Hej, någon mer än mig som har problem med att uppdatera firmware från 0.0.0.71 till 1.1.0.5?
Klickar update och ringen på boxen blinkar lila och blir sedan vit efter en stund men säger fortfarande att det går att uppdatera till 1.1.0.5 och att nuvarande är 0.0.0.71
Klickar update och ringen på boxen blinkar lila och blir sedan vit efter en stund men säger fortfarande att det går att uppdatera till 1.1.0.5 och att nuvarande är 0.0.0.71
P pajper skrev:
Hej!P pajper skrev:
Ja jag tycker också det är lustigt att de inte ser till att uppdatera boxarna, framförallt när det krävs handpåläggning för att ens få till en senare version.
Jag liksom kuse fick hjälp av en kille här på byggahus AroH. Håller tummarna att han kan hjälpa dig med. Annars borde man kunna vända sig till återförsäljaren. I mitt fall kunde nog Tibber hjälpa till också. Lycka till!
Hej,PappaPalm skrev:Hej!
Ja jag tycker också det är lustigt att de inte ser till att uppdatera boxarna, framförallt när det krävs handpåläggning för att ens få till en senare version.
Jag liksom kuse fick hjälp av en kille här på byggahus AroH. Håller tummarna att han kan hjälpa dig med. Annars borde man kunna vända sig till återförsäljaren. I mitt fall kunde nog Tibber hjälpa till också. Lycka till!
Jag testade att skriva till Zaptecs support, får se om de kan fixa det. Enligt en tråd på Facebook så kunde de vara behjälpliga.
I just had mine installed by an electrician also on the old version. Did Zaptec do something remotely or is there some hidden usb port where you had to update yourself?K kuse skrev:
For anyone wondering how to update, contact Zaptec and they can force an update remotely. They said it was due to server congestion.G gmidd skrev: