Hämtat en port som är bortom räddning efter att ha vandaliserats med en handgranat i natt.
Skadad dörrkarm och tröskel, delvis borttagen, med synliga kablar, i en konstruktionsmiljö eller renoveringsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skall göra en ny asap...
Mvh Findus
 
  • Wow
  • Arg
  • Ledsen
  • Gilla
Appendix och 9 till
  • Laddar…
richardtenggren
findus42 findus42 skrev:
Hämtat en port som är bortom räddning efter att ha vandaliserats med en handgranat i natt.
[bild]
Skall göra en ny asap...
Mvh Findus
Jag har bra kontakter på skyddsplåt om du behöver förstärka sparkplåten ;)
 
Del 1 har kört ner @Frustrator svarvdelar som har bott i mitt garage i ett halvår. Vi möttes upp i en lövskog. @Frustrator hade bråttom så vi slängde svarven i skogen. 'jag hämtar den sen'. Något udda, jag frågade om han inte var orolig för att den skulle försvinna.

Sen inser jag, @Frustrator plockar upp verktyg ingen annan vill ha. Så jag tror definitivt svarven ligger kvar i skogen tills han hämtar den :crysmile::rofl:

Del 2 kommer nog skrivas av @Frustrator så fort han har hunnit hämta sin skatt.
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
useless och 7 till
  • Laddar…
Cheesen
Rengjort förgasarn samt bytt olja på hva:n. Den som inte ville starta i somras, trotteln satt fast Bild på en orange motorsåg med ett blått verktyg ovanpå, i en verkstadsliknande miljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tobiast
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Del 1 har kört ner @Frustrator svarvdelar som har bott i mitt garage i ett halvår. Vi möttes upp i en lövskog. @Frustrator hade bråttom så vi slängde svarven i skogen. 'jag hämtar den sen'. Något udda, jag frågade om han inte var orolig för att den skulle försvinna.

Sen inser jag, @Frustrator plockar upp verktyg ingen annan vill ha. Så jag tror definitivt svarven ligger kvar i skogen tills han hämtar den :crysmile::rofl:

Del 2 kommer nog skrivas av @Frustrator så fort han har hunnit hämta sin skatt.
Bilder!!
 
  • Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Del 1 har kört ner @Frustrator svarvdelar som har bott i mitt garage i ett halvår. Vi möttes upp i en lövskog. @Frustrator hade bråttom så vi slängde svarven i skogen. 'jag hämtar den sen'. Något udda, jag frågade om han inte var orolig för att den skulle försvinna.

Sen inser jag, @Frustrator plockar upp verktyg ingen annan vill ha. Så jag tror definitivt svarven ligger kvar i skogen tills han hämtar den :crysmile::rofl:

Del 2 kommer nog skrivas av @Frustrator så fort han har hunnit hämta sin skatt.
Hep Hep skrev:
Bilder!!
Film!
 
  • Gilla
  • Haha
dilemma och 12 till
  • Laddar…
Såhär, jag sålde min ena svarv häromdagen. Det gav mig ju ca 80kg att köpa in.
Lime valde att komma förbi jobbet. 10 min tidigare var det lungt på avdelningen.
1sek innan han ringer om att han är framme så blir det en situation a la: the shit hits the fan.

Men rådiga som vi är dumpas allt i skogen.

Skottkärra: Manuell rullstol på marmorgolv med fotstöd, armstöd och blått säte.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Upptäcktsfärd: Trasig stol på ett smutsigt golv nära en dörröppning, foten delvis synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gamla verktyg och maskindelar på marken täckt av löv. Oreda och försummelse. Otydlig nattbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Lastat: Rullstol belamrad med gammal maskinutrustning och verktyg utomhus på höstlöv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Inlagd i skåpet, får inte med grejerna i på cykeln.. Rörigt förråd med verktyg, rostiga maskindelar, grönt plagg, vit skåpdörr och blandade föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rörigt förråd med verktyg, rostiga maskindelar, grönt plagg, vit skåpdörr och blandade föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
dilemma och 41 till
  • Laddar…
S
Frustrator Frustrator skrev:
Såhär, jag sålde min ena svarv häromdagen. Det gav mig ju ca 80kg att köpa in.
Lime valde att komma förbi jobbet. 10 min tidigare var det lungt på avdelningen.
1sek innan han ringer om att han är framme så blir det en situation a la: the shit hits the fan.

Men rådiga som vi är dumpas allt i skogen.

Skottkärra:[bild]


Upptäcktsfärd:[bild] [bild]


Lastat:[bild]

Inlagd i skåpet, får inte med grejerna i på cykeln..[bild] [bild]
Episkt.

Vet inte vad som är bäst; dumpningen i skogen eller tetriset i skåpet.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Daniel_N och 10 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Såhär, jag sålde min ena svarv häromdagen. Det gav mig ju ca 80kg att köpa in.
Lime valde att komma förbi jobbet. 10 min tidigare var det lungt på avdelningen.
1sek innan han ringer om att han är framme så blir det en situation a la: the shit hits the fan.

Men rådiga som vi är dumpas allt i skogen.

Skottkärra:[bild]


Upptäcktsfärd:[bild] [bild]


Lastat:[bild]

Inlagd i skåpet, får inte med grejerna i på cykeln..[bild] [bild]
När man trodde man sett det mesta redan.. :crysmile:(y)
Snyggt jobbat!
 
  • Gilla
Qjanto och 3 till
  • Laddar…
"Jag har jätteont, när kommer doktorn?"

Sköterskan: - Det är han där borta som kör rullstolen från 60-talet fylld med skrot, han ska bara lämna det i sitt skåp sen kommer han o tittar till dig.:dizzy:
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 18 till
  • Laddar…
richardtenggren
Jag lämnade traktorn (V60n) på pappas jobb i morse för upptining, när jag kom dit var oljeservicen gjord och vi hjälptes åt med att byta den högra baklyktan (känns som de har en förutbestämd livslängd).
Jag hade ju inte lämplig kläder att ta skruvarna under bilen i :D

Bytte vänster i Februari typ… men man kanske få vara glad då det är enda felen vi haft.
 
Cheesen
Cheesen Cheesen skrev:
Rengjort förgasarn samt bytt olja på hva:n. Den som inte ville starta i somras, trotteln satt fast [bild]
Kom in efter att ha fixat gräsklipparn och tänkte ta mig en middagslur på soffan... då säger frun att det är nå konstigt med torktumlaren. "Kan den där saken vara full med damm?"
Jaja blev lite mer obduktion.. hittade felet efter typ 25 sekunder....
Skadad tvättmaskinsdel, gummitätning sprucken, synlig isolering, kablar, potentiell vattenläcka, reparation behövs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Delvis demonterad tvättmaskin i ett badrum, visar interna komponenter, under reparation eller service.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu var det bara att få tag på en ny trumma... väl tunn plåt att svetsa i.
 
S sinuslinus skrev:
Episkt.

Vet inte vad som är bäst; dumpningen i skogen eller tetriset i skåpet.
Bäst?
@Lime113 s kvinna, som med ett leende låter honom packa in 100kg skrot i bagaget, köra 20mil och svänga av ut i skogen där han dumpar grejerna. (Hon satt med i bilen)

Hade det vart jag som gjorde det hade min fru dödat mig..
 
  • Gilla
  • Haha
nino och 9 till
  • Laddar…
S
Frustrator Frustrator skrev:
Bäst?
Mest episkt eller minst dåligt? :thinking:;)
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Såhär, jag sålde min ena svarv häromdagen. Det gav mig ju ca 80kg att köpa in.
Lime valde att komma förbi jobbet. 10 min tidigare var det lungt på avdelningen.
1sek innan han ringer om att han är framme så blir det en situation a la: the shit hits the fan.

Men rådiga som vi är dumpas allt i skogen.

Skottkärra:[bild]


Upptäcktsfärd:[bild] [bild]


Lastat:[bild]

Inlagd i skåpet, får inte med grejerna i på cykeln..[bild] [bild]
Helt makalöst och underbart galet. Fast jag är nyfiken på vad dina kollegor och patienter säger om dina hyss. Jag har jobbat på rättspsyk och där lär man sig snabbt att inte bli chockad om man ser orimliga saker. Vad är det för avdelning som tolererar dig?
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.