6 644 läst · 74 svar
7k läst
74 svar
Quiz: Hamnar du i Lyxfällan?
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Nu ska vi direkt sluta med matlådor och gå ut och äta lunch. Det sparar vi ju ungefär 12000 kr om året påC cpalm skrev:Nä, det är ett syftningsfel i frågan, men det är hur som helst så konsumentverket räknar.
Kan väl tillägga att inte heller konsumentverket uttrycker sig tydligt:
[bild]
Men det måste ju rimligtvis tolkas som att kostnaden är exkluderad, om det inte plötsligt blivit j-kligt billigt att käka lunch på stan.
Redigerat:
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 615 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
Lyxfällan nästa tror jag ... Fast en del av det här är kanske sånt man har koll på efter att ha varit i Lyxfällan snarare än innan
Lyxfällan nästa tror jag ... Fast en del av det här är kanske sånt man har koll på efter att ha varit i Lyxfällan snarare än innan
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 882 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 905 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
Självbyggare
· Stockholm
· 2 694 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 034 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
får jag ränterabatt eller ett bra sms lån som pris?
får jag ränterabatt eller ett bra sms lån som pris?
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Jag tänkte samma sak, men de verkar ha beräknat matpriset exklusive lunchkostnad, men isåfall varför det? Lägg på 2400 kr (20 arbetsdagar x 120 kr för en normal dagens lunch) för att få en rimligare kostnad.O OskarJ skrev: